• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-06 15:28:38 följande:
    Ja och vi vill INTE ha tillbaka de hemska tygerna från sent 90-tal/tidigt 2000-tal OM vi skulle ha en EL-vagn så skulle jag ha köpt CityKorgen i jungle pink oavsett kön. När dem  så småär dem ändå söööööta och könslösa typ...och sittdelen i en neutral färg! Gillar Emmaljungas röda Vi velar ju mellan två vagnar; blir det en Teutonia så blir det antingen en helsvart, helröd eller helt marinblå! Blir det en Bugga så blir det en grå bas/röd suflett eller sand bas/brun suflett

Mazda3....ska jag påpeka Vi ska åka runt hos olika bilfirmor och kolla...! Hoppas hon köper en bil snabbt så jag får hennes
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Fröken: Känner igen fenomenet! Skrattande Så är det alltid för mig! Kanske ska börja unna mig gottis på måndagar EFTER vägningen istället!  Hihi!

• Skrutt 83

Lusse: Nää det är ju sant, tror inte att sambon skulle gå med på det dock Skrattande Låter som jättefina färger, brun med sand låter som en riktig höjdare! Ja vill inte heller ha tillbaka de tygerna *huua*

Japp ge den en chans, den är verkligen prisvärd och pigg och rolig att köra, drar bara 0.69 blandad körning också! Hade sommarspecial så man fick tillbehör för 10000, vi ska plocka ut vinterdäck! *Glad* Förstår att du vill att hon ska köpa bil illa kvikt! Glad

Vi väntar besked från banken, hoppas det hör av sig snart för jag längtar efter att få köpa pärlan! Mamma och pappas bil gick sönder igår, stötdämparna/hydraliken har pajat så karossen är nere vid fälgarna, verkstaden hade tid 15/8 kul va?

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-06 15:41:20 följande:
    Lusse: Nää det är ju sant, tror inte att sambon skulle gå med på det dock Låter som jättefina färger, brun med sand låter som en riktig höjdare! Ja vill inte heller ha tillbaka de tygerna *huua*Japp ge den en chans, den är verkligen prisvärd och pigg och rolig att köra, drar bara 0.69 blandad körning också! Hade sommarspecial så man fick tillbehör för 10000, vi ska plocka ut vinterdäck! *Glad* Förstår att du vill att hon ska köpa bil illa kvikt! Vi väntar besked från banken, hoppas det hör av sig snart för jag längtar efter att få köpa pärlan! Mamma och pappas bil gick sönder igår, stötdämparna/hydraliken har pajat så karossen är nere vid fälgarna, verkstaden hade tid 15/8 kul va?
    haha.....min har faktiskt gått med på en Bugga med grå bas/rosa suflett om det blir en tjej Men sand/brun är min favorit justnu....går att piffa upp med lite cerise om det blir en tjej! Rosa/cerise och brunt e görläckert!

Har redan tipsat henne om Golf......och nu Mazda3! Vadfinns det mer för roliga småbilar? Som inte är apdyra. Vinterdäck måste jag köpa till hennes bil *suck* Hatar utgifter
    Ska ni ta lån på hela bilen?
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Lusse: Hehe, jag vet inte vad jag sett likheten nånstans Skrattande Fast de har inte varit lika flitiga i sitt trådskrivande! Glad

Hehe vad bra, tror hon kommer gilla den jättemycket. Andra bilar i samma stl är: Ford focus, citröen C4, Audi A3, Honda Civic, BMW 116 (tror jag den heter) Toyota Auris (nya corollan) Sen har ju även Nizzan och SAAB bilar i ungefär samma stl.

Ja sånna utgifter är inte skoj, därför blev vi så glada över erbjudandet! Vi lånar till allt utom kontantinsattsen på 33  000. Kommer kosta oss ca 2000 i månaden tycker det är ganska ok.. Känns på ett sätt dumt att köpa helt ny bil men har fördelar också m garantier mm. Sambon ska ju pendla mkt och sen ska vi ha bebis i bilen så känns hemskt viktigt att den är säker och vi hoppas kunna ha den LÄNGE!

Hehe han har inte sagt vilken färg som är favorit men har visat honom jungle lime och jungle och han gillade båda! Ja den bruna med sand bas blir ju hur läcker som helst med rosa detaljer till! Tänker så med jungle färgen med!

• Fröken85

Nu åker jag å jobbar, så ni får ha det så bra här ikväll syltisar!!!