• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Lusse: Ligger också i soffan och slappar, nice! Ja det är tråkigt att han är borta, tur att man har FL som sällskap, sen jobbar jag i helgen så den kommer nog gå rätt snabbt!

Ja 360 är snygg, kusinen har införskaffat en sådan. Kompisens dotter är 2 år och 3 mån. Ett RIKTIGT charmtroll, sonen är bara 3 v. De är verkligen bedårande och jag längtar så jag håller på att bli knäpp!

Låter ju jättebra med bilen, tycker ni ska slå till. Smart lösning med att ha bälte på Kenzo, de finns ju bälten som är jättebra och krocktestade!

Hehe, ja det är lätt att försäga sig, tror nog ens mammor förstår utan att man säger något!

Låter riktigt lovande!! Hoppas vi har samma tur! Åhh vad jag vill ha en mage i jul... *drömmer mig bort*

• Fröken85

Skrutt: Jag kan inte hitta de nya färgerna på hemsidan, men de dyker väl upp snart! Vi valde ceroxen för den känns lite mer rejäl än CCn, eftersom vi kommer bo på landet så känns det viktigare. Sen har den svängbart styre oxå som jag bara vill ha..... Just nu är vi nog inne på svart eller java. Lite tråkigt, men man vill ju att vagnen ska vara "modern"kanske även till nästa barn. Sen blir det nog en Scooter å då kan man ju vara lite mer modig i färgvalet. Typ jungle pink... VILL HA!!! Å förresten, min längtan känns oxå OLIDLIG.... Men 3 månader kvar, sen kör vi på för fullt!

Lusse: Jag kom precis ur duschen å väntar på en kompis. Sen börjar jag jobba vid 18 så jag åker väl vid 17. Så det är lite lat-dag just nu...

Kanske ska laga någon mat idag oxå? Fy vad jobbigt.... Annars får jag väl äta rester från kylen kanske... Får se!!!

• Skrutt 83

Fröken: Ja ceroxen är nog ett väldigt bra val, den är jättefin! Ja hoppas verkligen att de läggs upp snart så man kan kika lite.. Läste här på FL att det skulle komma nån rutig och prickig. Annars får man väl kika in på Babyland Skrattande Ja det är ju faktiskt inte så långt kvar nu, ungefär så länge som vi skrivit i Syltfisk, coolt! Tänk om vi 3 får ungefär samtidigt, vad coolt det vore!

Vågen visade bara 56.1 imorse *glad* Ska försöka att inte äta så mkt skit i helgen. Får se hur det går Glad

• Fröken85

Skrutt: Ja tänk om alla plussade samtidigt. Shit, va roligt!
    Förlåt om jag inte kommer ihåg men vad vägde du sist?

• enlitenbitkaka

Rutig och prickig?! haha...ska bli roligt att se den kollektionen Såg faktiskt iiiiiiingen skillnad på Cerox och CC i butiken, förutom handtaget, själva sittdelen är ju typ exakt likadan. Men Ceroxen i Jungle Pink va sååååå läcker!

Imorgon kommer mamma så ska vi åka och titta på bilar åt henne! Hon är inne på en Ford Fiesta nu.....jag röstar för en Golf! Och på söndag blir det syrrans konfirmation! Och ikväll jobb...

Har ni för planer för helgen?

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Fröken: Ja det vore så himla skoj!! Ingen fara, inte lätt att minnas allt som skrivs i denna tråd Skrattande Vägde 56.8 i måndags så det känns bra!

Lusse: Hehe ja det låter lite lustigt med rutor och prickar, mer som de äldre modellerna. Jag älskar jungle färgerna! Skulle vilja ha en jungle pink men kanske inte så kul till en grabb (känns som det är grabb det kommer bli för oss) Skrattande Men den vanliga och limen är ju också superfina! Lavan är också fin! Tror de är väldigt lika, är nog styret och vikten som skiljer. Kul att åka och kolla på bil Glad Ja Golf är nice, tipsa henne om Mazda3 också, riktigt fin och prisvärd!

Själv ska jag jobba i helgen och fira min moster!

• Fröken85

Lusse: Mina planer för helgen är jobb jobb jobb. Har ingen fritid alls känns det som. Men efter helgen är det en veckas slit till med ännu en natthelg och sen har jag semester!!! Så det klarar man ju av! Sen är ju sambon borta hela denn och nästa helg så det blir väl en hel del fl för mig!

• Fröken85

Skrutt: Ja då förstår jag att det känns bra! Jag ska oxå försöka vara riktigt duktig i helgen så kan man ju hoppas på ett kanonresultat på måndag. Tyvärr är det ju så att jag oftast går ner i veckan sen upp på helgen igen... Tråkigt, men sant...