• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-06 23:00:49 följande:
    Yoyna: Hehe nä det är inte lätt att hålla sig borta härifrån Vad irriterande med rörmokaren, hantverkare går verkligen inte att lita på! =DLusse: Hehe, det gör du rätt i! Här hemma är det jag som basar över vagnköp men när det gäller bilköp är vi båda inblandande. Kvällen spenderas i soffan med laptopen i knät (Appropå det läste jag en tråd om det här på FL att det kan minska fertiliteten, främst för killen då simmarna inte ska utsättas för värme så sambon är nu mer förbjuden att ha den i knät ) och på tv är det CSI. Ska försöka sova rätt tidigt, ska upp och jobba tidigt imorgon. Själv?
    Hihi.....jo visste har F också en talan om bilköpen men jag kan ju mest om motorer, prestanda osv. Han har alltid en talan, frågan är om jag ska lyssna på honom eller ej?

Usch nu blev jag orolig...ligger/sitter alltid med laptopen i knät Beordrade sambon att vara försiktig med sina simmare nu!! Hihi....han tror jag e galen...

Har förövrigt jävulskt ont i äggstockarna *ajaj* så det blir soffan resten av kvällen....unnarr mig en banan och lite ICA's pärondryck/cider
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Lusse: Här hemma är det sambon som kan mest prestanda osv, har jobbat på mack men jag  som har krav på det extriöra, hihi! Flört Sambon tyckte jag var knäpp för att jag var orolig att färgen vi ville ha inte fanns osv.. Skrattande Det är ju jätteviktigt! Skrattande

Tror inte man ska vara så orolig, kan ju inte vara så mkt strålning va? Tror det är mer värmen och det gäller killarna så se till att han har den nånannanstans Glad A skrattade men har faktiskt den inte i knät nu *söt* De ska ju undvika för mycket varma bad och bastu också när det är dags!

Viktigt med förberedelser, här hamma käkas det Man och Kvinna vitaminer redan nu!

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-06 23:22:56 följande:
    Lusse: Här hemma är det sambon som kan mest prestanda osv, har jobbat på mack men jag  som har krav på det extriöra, hihi! Sambon tyckte jag var knäpp för att jag var orolig att färgen vi ville ha inte fanns osv.. Det är ju jätteviktigt! Tror inte man ska vara så orolig, kan ju inte vara så mkt strålning va? Tror det är mer värmen och det gäller killarna så se till att han har den nånannanstans A skrattade men har faktiskt den inte i knät nu *söt* De ska ju undvika för mycket varma bad och bastu också när det är dags! Viktigt med förberedelser, här hamma käkas det Man och Kvinna vitaminer redan nu!
    Hihi ja utseendet e viktigt! Nej jag kommer fortsätta ha laptopen i knät....sambon har ju som tur e en stationär dator! Badkar har vi inte (än iaf) och ingen bastu heller....så hans "simmare" är nog i toppform! *ler*

Vi knaprar Vitamax Man & Kvinna här...gjort det i två veckor typ.....
  • Skrutt 83

Lusse: Hehe låter bra det att han har stationär och att simmarna hålls i trimm! Det är de som vi också äter, tror de är bra! Lycka till med bilshoppningen imorgon!

Nää nu måste jag krypa i säng! Sov så gott syltisar! "Ses" säkert imorgon igen. Kram

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-06 23:45:38 följande:
    Lusse: Hehe låter bra det att han har stationär och att simmarna hålls i trimm! Det är de som vi också äter, tror de är bra! Lycka till med bilshoppningen imorgon!Nää nu måste jag krypa i säng! Sov så gott syltisar! "Ses" säkert imorgon igen. Kram
    Ja jag tror Vitamax är bra....vi får väl se   Sussa sött Skrutt! Imorgon blir de inte mycket FL efsm mamma komme vid 10 och ska sova över här så...
  • enlitenbitkaka

Godmorgon tjejer! Idag får ni har Syltfisktråden för er själva! Mamsen kommer om en dryg timme och då blir det provkörning som gäller

Hoppas ni får en underbar dag! Utan regn...! Kram på er!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Sitter faktiskt på jobbet just nu, helt dött är det här! Tur för mig för då hinner jag sitta lite på FL!

Lusse: Hoppas provkörningarna går bra och att du får en trevlig dag tillsammans med din mamma. Måste få höra vad ni ansåg om Mazda3 sen! Skrattande

Hehe såg denna tråd: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m22204370.html Vår tråd har fått en tråd om dess namn, kul va? Blev så full i skratt! Kanske ska svara TS och säga vad namnet betyder! Hihi Glad

Vad ska ni göra idag då Syltisar?

• Cia80

Godmorgon tjejer!
    Sambon hinner inte mer än vakna förrän han sitter framför datorspelet *mummel*
    Men jag ska väl inte klaga för då kan jag ju skriva lite här

Tyckte vi kunde åka till IKEA och kanske titta lite på bebisgrejer. Men det var konstigt nog inte sambon så pigg på

• Skrutt 83

Cia: Kan inte förstå att han inte var pigg på det Skrattande Min sambo är verkligen inte för att gå och flanera på IKEA vilket jag älskar, han föredrar att bara springa igenom och ta det som man verkligen MÅSTE. Han är så tråkig! Flört 

• Fröken85

Skrutt:jag svarade på tråden!!!
    Min sambo är som din är det gäller IKEA!

Cia: Ja visst var det konstigt att han inte ville göra det... hihi

Nu vaknade man halv 2 efter en hård natt på jobbet. Ska ta en promenad med vovvarna nu, sen blir det frukost å sen är det nästa lagom att göra sig iordning för jobb igen... Blä... Men det blir fina pengar!