• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Hej Syltisar!

Lusse: Tråkigt att det var en skitdag på jobbet Ledsen Måste vara jobbigt att släpa postsäckar i regnet! Ja de är jättefina! Adde gillade inte helles Qashqai, knäppisen! Planer för kvällen?

Cia: Skönt att det gick bättre med golfen, gröna kortet kommer du ro i land utan problem!
    Kul att bilen snart kommer. Vi ska köpa vår i veckan, längtar!

Yoyna: Kul att du kikade in, synd att jag missade dig.. Ja nu får ni bli klara där hemma så du kan hänga här lite oftare Flört Går det bra med renoveringen?

• Skrutt 83

Lusse: Haha, ja det finns en anledning till att killar inte SKA vara för inblandade i vagnköp! Skrattande Finare färgkombinationer har man ju sett, lika hemskt som en rosa/röd!

• Yoyna

Haha, hur länge kunde jag hålla mig borta???
    Inge roligt att lägga sig själv, sambon är nere å bastar vid sjön tillsammans med min bror å några ompisar.

Lusse: A blir två år i september. Tycker inte alls synd om era barn om det blir långt mellan dom, det finns en hel del fördelar med det, både för föräldrar å barn om du frågar mig! Jag kan t-ex- inte se mig själv som mamma till a och en liten bebis just nu, tror inte jag skulle räcka till för båda två. Men alla är ju olika förstås!

Hej skrutt! Jo tack, det går ganska bra med renoveringen. Just nu står badrummet färdigt (helt enligt min tidsplan) och väntar på rörmokeri och "möbler". Men då meddelar rörmokaren att han inte kan ihelgen utan kommer på onsdag tidigast... Stackars mig!

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-07-06 22:46:55 följande:
    lusse,Hehe, det vore nåt Kanske till nästa sommar, vem vet.Tänk om jag är gravid nästa sommar. *Drömmer mig bort*Den här ska vi ha: www.saabsverige.com/main/SE/sv/model/93_WAGON...Skrutt,Vi får väl se hur det blir
    Jag hoppas på en bebis nästa sommar Sikta högt...  Smajsig bil! Morbror har en Saab 9-5 från -04....helt underbar att köra!!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Vet inte om jag vågar sikta så högt nu när sambon bara säger "Sen".

Ja, den blir nog riktigt bra. Har inte riktigt fattat att vi ska ha en sån fin bil

• Skrutt 83

Yoyna: Hehe nä det är inte lätt att hålla sig borta härifrån Skrattande Vad irriterande med rörmokaren, hantverkare går verkligen inte att lita på! =D

Lusse: Hehe, det gör du rätt i! Här hemma är det jag som basar över vagnköp men när det gäller bilköp är vi båda inblandande. Kvällen spenderas i soffan med laptopen i knät (Appropå det läste jag en tråd om det här på FL att det kan minska fertiliteten, främst för killen då simmarna inte ska utsättas för värme så sambon är nu mer förbjuden att ha den i knät Glad) och på tv är det CSI. Ska försöka sova rätt tidigt, ska upp och jobba tidigt imorgon.

Själv?

• enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-07-06 22:46:50 följande:
    Haha, hur länge kunde jag hålla mig borta??? Inge roligt att lägga sig själv, sambon är nere å bastar vid sjön tillsammans med min bror å några ompisar. Lusse: A blir två år i september. Tycker inte alls synd om era barn om det blir långt mellan dom, det finns en hel del fördelar med det, både för föräldrar å barn om du frågar mig! Jag kan t-ex- inte se mig själv som mamma till a och en liten bebis just nu, tror inte jag skulle räcka till för båda två. Men alla är ju olika förstås!Hej skrutt! Jo tack, det går ganska bra med renoveringen. Just nu står badrummet färdigt (helt enligt min tidsplan) och väntar på rörmokeri och "möbler". Men då meddelar rörmokaren att han inte kan ihelgen utan kommer på onsdag tidigast... Stackars mig!
    Hihi missade ditt inläggg.....du skulle ju inte näta längre Nej våra barn överlever säkert. Tror att man antingen ska skaffa dem jääättetätt....eller med iaf. 3-4år emellan. För att undvika avunsjuka och så vidare. Jag e 23 och mina halvsyskon 15 och 9 och vi har jättebra kontakt Men är inte suuuuupertajta heller iofs.
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Jag hoppas på ca 3-4 år emellan.. Det är 4 år mellan sambon och hans bror och de är jättetajta! Hans mamma säger att det var perfekt eftersom A var stor nog att säga vad han ville och kände samt kunde hjälpa henne med vissa saker. Man vill ju hinna njuta ordentligt av 1:an sen så vill jag gärna undvika 2 blöjbarn.