• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • presens konjunktiv

Såklart! Jag läste lite för snabbt. Sorry!

Det suger med datorkrasch!

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
  • Cia80

Hej tjejer!
    Har nu varit på brandutbildning. Var riktigt skoj!

Nu har dock mensen dykt upp, så jag är väl inte på mitt bästa humör. Fast denna månad lyckades jag faktiskt att inte hoppas så jättemycket. Även om det känns lite tråkigt.

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-02 14:04:21 följande:
    Hej tjejer!Har nu varit på brandutbildning. Var riktigt skoj!Nu har dock mensen dykt upp, så jag är väl inte på mitt bästa humör. Fast denna månad lyckades jag faktiskt att inte hoppas så jättemycket. Även om det känns lite tråkigt.
    Får beklaga i den här tråden också...man hoppas ju även om man vet att chansen är liiiiten
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Tillbaka efter en skön prommenad! Vad har ni för er då tjejer?

Cia: Beklagar, förstår om det känns lite tungt..

• enlitenbitkaka

Ni SSK:or här inne....kan ni inte ställa en amatördiagnos på mig? Har så där äckligt ont i "tjejmagen" (hemska ord!!) som kraftig mensvärk och sen hugger det till ibland och värker på endera högra eller vänstra sidan ned mot ljumsken....just nu är det värst på min vänstra sida. På sidan och bak över ryggen...   *ajajaj*

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Lusse: Låter som om det skulle kunna vara ÄL.. Annars kanske det kan vara sån här vätskefylld cysta på äggstocken.. Min kompis fick det, helt ofarligt men gör tydligen väldigt ont... (Är dock inte blivade ssk, bara en amatörmässig gissning..) Låter inte bra att du har ont. Ring sjukvårdsupplyssningen så kan de säkert hjälpa dig!

• Cia80

Skrutt,
    Det känns faktiskt inte så farligt.
    Dessutom är det svårt att deppa i det här fina vädret.
    Sen är det ju som lusse säger att det är en väldigt liiiiten chans.

• Skrutt 83

Cia: Nää det är sant, man får vara lycklig för det fina vädret! Men även om chansen är liten så hoppas man ju självklart! I augusti så kan vi nojja tillsammans, (vet inte om du såg mitt tidigare inlägg) men då slutar jag med pillren och sambon vill att vi ska köra avbrutet då, och jag VET att jag kommer hoppas VARJE månad! Det finns ju iallafall en LITEN chans! Hihi.

• Cia80

Skrutt,
    Ja, självklart hoppas man, det går inte att komma ifrån. Även om sambon tror att jag kan det.

Åh, spännande att du ska sluta med dina piller. När kommer ni sätta igång på riktigt sen?

Svar på tråden SYLTFISK