• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Tack! Ja jag gillar dem jättemycket! Gillar detaljer! Sen är de supersköna, mjuka å stretchiga. Nek var också fina, har du trivts bra i dina? HAr hört mkt bra om Fornarina men det här är mitt första par.

• Thulan

Åh vad kul med jeans, skulle verkligen också behöva ett par nya. Älskar Fornarina-jeans, jag jobbade på Bik Bok tidigare och var då jeansansvarig för alla Fornarina-jeans, och eftersom man hade nästan halva priset på alla kläder så blev det ganska många par jeans. Tråkigt nog så förändras ju kroppen, man tröttnar och de slits så nu är jag på jakt efter några nya par.

• Skrutt 83

Thulan: Ja det är riktigt kul att köpa jeans. Inte illa med en sån rabatt, hehe jag skulle nog inte fått nån lön om jag jobbade där, allt skulle gå till kläder. Gillar verkligen Bik Bok, det var där jag köpte dem. Kul att alla verkar gilla sina jeans därifrån då är de kanske värda pengarna iallafall! Ja det är synd att man inte kan ha vissa av dem förevigt.. Vad är du på jakt efter för jeans?

Nu ska jag duscha och börja göra mig iordining! Ha en trevlig valborgsmässoafton allesammans. Kram på er!

• Fröken85

Vet ni vad, tjejer? Idag är det 7 månader kvar till start för oss... Hjälp, vad jag längtar...

Ha det så bra, goa underbara tjejer!

• Fröken85

Självklart menar jag åtta månader... Belv lite fel här i vin-yran...'hihi'

• Skrutt 83

Hej tjejer!
    Här var det ovanligt lugnt, är ni bakis idag? =)
    Idag känner jag mig sjukt glad =) Har i princip bestämmt mig för att jag ska plugga dubbelt i höst för att kunna ta examen redan till nästa sommar. Det betyder att jag skulle kunna bli gravid i Augusti/sept men ändå hinna bli klar m skolan innan bebben kommer! =) Sambon kommer ju säkert inte känna sig redo då men ändå.. Kommer ju inte ha pillren då så vi får se hur noggrann han är. Hihi. Glad känner jag mig iallafall!!

Fröken: Ja vad häftigt! Tänk att vi skrivit i tråden i över två månader redan! Tiden går rätt fort ändå! =)

Planer för kvällen?

• Fröken85

skrutt: Oj då... Har du så lite kvar i skolan? Va skönt! SJälv har jag snart 2,5 år kvar. Så det blir max 1.5 kvar när bebis kommer, beroende på hur lång tid det kommer ta att bli gravid. Bara att vänta in sambon nu då?

Jobb för mig ikväll... Tråkigt som f*n... Händer hos dig då?

• FiL81

skrutt: nope, inge bakis idag - blev bara en öl och ett glas vin igår. - kul att du bestämt dig för att plugga dubbelt! lycka till!

här har vi tagit en vin-dag ute i det gröna. har varit på två vingårdar, provat vin och utökat vårt förråd i vinkällaren. Sedan blev det en härlig promenix kring vingårdarna med pic-nic och allt. Mannen är nu ute och springer. Önskar jag kunde följa med, men känner mig inte helt frisk ännu.

hehe, vi har köpt det nya Nintendo Wii. Vad gillar ni TV-spel? Det blir det första TV-spelet som vi har köpt tillsammans. Himla skojs är det faktiskt då man ju faktiskt oxå RÖR på sig framför TVn! Mannen har blivit grymt duktig på tennisspelet - är nästan rädd att han ska slå sönder nånting runtomkring sig då han står och slår framför TVn hehe..

• enlitenbitkaka

Hej på er! Här e vi inge bakis...var hemma och slappade igår bara!

Skrutt: Låter som en bra idé! Tvivlar på att jag skulle orka det

Fi: Vilken underbar dag! Nu blev jag sugen på att slå mig ner på balkongen med ett glas vin.....*mm* TV-spel står på inköpslistan här hemma också. Kan inte bestämma oss för vilket bara! Jag vill ha ett Wii, sambon vill ha ett X-Box 360....

Jag är ätnligen färdig med en av stolarna.... stol1.JPG

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Hej tjejer!
    Här är allt toppen! Behövde verkligen den här lediga dagen.
    Fortfarande ingen mens i sikte, inte ens nån mensvärk. Men jag har kanske räknat fel

Svar på tråden SYLTFISK