• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • FiL81

Skrutt 83 skrev 2007-05-02 18:54:03 följande:

Fi: Jag kikade in på din sida, vad ni har det fint hemma! Klänningen var fantastisk och vilket vackert bröllop ni verkar haft!
    tack jo vi trivs riktigt bra här - önskar bara vi hade en trea istf en tvåa - blir ju bättre då när familjen ökar från två personer till tre hihi

oh yes, både bröllop och klänning var drömmar som verkligen gick i uppfyllelse! skulle vilja göra om det - om och om igen hehe
  • Yoyna

Det är så roligt att läsa allt ni skriver, ikväll kommer jag nog tyvärr inte kunna skriva så mycket, A brukar somna 19.30, men idag har hon sovit så mycket så hon är nog vaken till 22 minst!

Jag söker bm-utb. nu faktist! Hoppas av hela mitt hjärta på att komma in till hösten, eller senast efter nyår!

Lusse: Min första tanken var nån typ av UVI, men med lite udda symptom (eftersom du har ont mot ryggen). Men om du inte har ont när du kissar så är det säkert inte det. Hoppas det släpper!

• Fröken85

ang pillerstopp och kondom...: Jag hade ju hoppats att min sambo skulle tröttna på gummit, men han är stenhård. Om jag lite fint nämner att vi kan väl skippa det, så säger han bara, "försöt inte stämingen nu", så jag håller tyst numera...

• enlitenbitkaka

Haha va goa ni e! Men here goes:

Hej! Jag heter Evelina och är FL-ist. Har varit beroende sen Augusti -06.

Tack för era fina diagnoser! Skulle kunna va sådana där cystor. Har inte mer ont när jag kissar, böjer benen eller nåt sånt...

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Skrutt,
    Vi kommer troligtvis inte börja förrän vintern -08 så det är lååång tid kvar.

Jag har gått en sväng på stan och shoppat loss lite köpte ett par jeans. Sen hittade jag två bh:ar och ett par trosor som gick på 250:-! Rena fyndet!

• Frila2

Nu har sambon börjar bli intressarad av att köpa en större lgh! Tidigare har han bara sagt nej, vi behöver inte större men nu har han tom föreslagit att vi ska kolla lite mer intensivt på lägenheter (jag har ju kollat hela tiden). Stort framsteg!

• enlitenbitkaka

Fi:
    Såg lite nya fina hemma hos-bilder.....tidernas häftigaste balkong måste ni ha! Är det dyrt med boende i Tyskland?
    Och så fina ni var, verkar va ett riktigt drömbröllop ni fick uppleva! Vad är det för klänning du har?

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

grattis frila: De börjar kanske inse att bebis snart är aktuellt våra små gubbar....

• Thulan

Yoyna: Va kul om du kommer in till hösten! Håller tummarna! Vad avundsjuk jag är på dig som har kommit så långt, vill också börja läsa till BM nu på en gång. Allt känns så avlägset just nu.

• Yoyna

Frila föresten, va svårt med jobben! Att slippa jobba natt vore ju guld, men att behöva hantera cyt-patienter är ju oxå jobbigt, speciellt om man planerar att bli med barn, eller kanske just plussat men inte vill berätta. En kompis jobbar på en lungavd., och har just plussat, hon tycker det är riktigt jobbigt, har visserligen berättat för sin (oförstående) chef, men är alltid orolig att hon ska komma i kontakt med något sm eventuellt kan vara farligt. Stackarn! Så jag har väl egentligen inte något råd att komma med tyvärr!

Svar på tråden SYLTFISK