• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Lusse: Föreslå personan för sambon. Det var så jag och A kom att börja prata om att jag skulle sluta. Då behöver ni ju inte kådis varje dag heller, så då kanske han tycker det känns bättre!

Fröken: Nää det ska du inte ha heller, min sambo har också behövtt pushas, men de skulle ju inte gå med på ngt de inte vill. De behöver bara lite hjälp på traven att förstå vad de vill! :)

• Kelso

Skrutt 83 skrev 2007-05-02 21:18:00 följande:

Tycker verkligen att du ska sluta om du vill, han får skydda sig om han vill, ansvaret har ju varit ditt så länge! Sen kommer han tröttna på gummit illa kvickt tror jag, =D
    Japp, tycker jag också! vill han skydda sig, så är det upp till honom
  • Fröken85

Han säger väl ungefär så att han längtar inte och tror inte att han kommer börja längat förrens det verkligen är ett pyre därinne. Men han säger att det blir bra att börja i januari. Så det kör vi på.

Men när jag försöker pusha fram en tjuvstart så blir han bara motvillig så jag försöker att inte tjata!

Tyvärr så får jag nog helt enkelt försöka intala mig själv att det inte kommer bli nån tjuvstart... *snyftar*

• Fröken85

Klockren kommentar från skrutt:

(sambos) De behöver bara lite hjälp på traven att förstå vad de vill! :)

Ska spara den!

• Fröken85

lusse: önskar dig grattis i förskott gumman!

• Fröken85

haha.. jag sitter med laptopen å titta på top model..... e jag ensam om TM idag då? alla andra tittar på greys?

• Skrutt 83

Fröken: Nä det är lika bra att inte tjata, de blir liksom tvärtom effekt.. Men januari är inte så långt bort ju! Sen vet man ju aldrig, han kanske ändrar sig så det blir en liten tjuvstart ändå!

Jag tycker april/maj känns extremt långt bort, så jag hoppas verkligen på en kvick liten rymmare! Blir dock lite orolig att jag inte ska klara av att skriva D-uppsattsen själv och inte kunna ta examen tidigare, kanske dumt att köra avbrutet då men jag längtar ju så mkt att varje liten droppe av hopp tar jag till mig.

Svar på tråden SYLTFISK