• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Yoyna

Skrutt: Jag har inte så bra koll på sjukhusen i STHLM, födde ju själv i Västerås. Men BB Stockholm har jag hört mycket bra om, så där skulle jag gärna jobba. Men jag antar att jag glatt kommer ta jobb varsomhelst nästan om jag lyckas få ett!

• Skrutt 83

Åhh grattis i förskott Lusse! Ja kanske är det din överraskning till present, jag håller tummarna!

Ja det blev väldigt lungt. Har också top model på men jag tycker greys är bästa serien! Å desperate housewifes såklart! Har dock sett allt som gått i USA så därför blev det top model!

• FiL81

angående antal barn och tätheten däremellan...

tre barn vill jag ha - två tjejer och en kille eller två killar och en tjej...vet inte i vilken ordning, men jag är nog lite sugen på en tjej först, eller nä, kanske en kille äsch, jag vet inte, men tre ska det va!

om allt går som det ska så kanske nr 1 kommer i december 08 eller januari 09, då är jag 27, sedan vill jag nog jobba en del och köra två stycken till tätt ihop någon gång efter 30

kanske det kan bli en 09:a (då är jag 27 och har jobbat 2 1/2 år), en sen 2013 (32 år, jobbat totalt 6 år) och en född 2015 (eh, hur säger man då "en 14:a") då är jag typ 34 år

är det lite taskigt kanske att ha typ 5 år mellan de två första?

ojoj vad jag spekulerar *fniss* men det känns bra att kunna göra det här med er

• Cia80

Jag sitter med laptopen och tittar på Greys.

Jag hoppas också på en tjuvstart för vintern -08 känns väääldigt långt bort.

• Skrutt 83

Yoyna: Ja, jag har också hört mkt bra om BB-Sthlm! Därför många går på MamaMia i stan, då har man förtur dit tror jag!

• Fröken85

Ja som sagt finne det ju både plus å minus med avbrutet. Jag känner bara att JAG inte skulle klara det just nu...

skrutt: nej, tror inte det blir någon tjuvstart ändå. Häromdagen så sa jag att jag längar tills 1a januari så vi kan börja. Då påpekade han att han bara hade lovat januari så det blir den 31a... Tror han ja!

yoyna: I love TM

• Kelso

Jag vill ha 2 barn
    först en flicka och sedan en pojke=)

• Kelso

jag har köpt en bebybody med bullterrier på=)

Svar på tråden SYLTFISK