• soffi86

I just can't understand it...

Jag fattar verkligen inte VARFÖR typ 90%av svenska befolkningen skall envisas med att ha likadana kläder! HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... Gaaaahhh!!
    varför VILL alla se likadana ut?? Varför blandar man inte lite och vidgar vyerna bortanför HMs Skyltfönster?

HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... and so it goes around!

Eller har jag fel?
    Vart köper du dina kläder?

• Svar på tråden I just can't understand it...
  • reserverad

Det kanske handlar om stoldgods? Det ar ju inte fabriksagaren till MJ, Chloe och company som bestammer vem som far kopa kladerna. Eller, det ar inte sa det ska ga till iaf. Det later som om "fabriksagaren" stjal lite klader har och dar och sen saljer det vidare. Undrar vad MJ & company skulle tycka om de fick veta det...

• soffi86

varför skulle vi göra det - 15 000 om året är det. och dit har vi inte kommit än.

• Mia83
    soffi86 skrev 2007-05-03 21:52:37 följande:
    japp...att det är JAG som säljer vill jag jättegärna att du bevisar. Men en av mina systrar säljer - varför jag har länkat till bloggen.
    Var nämns inboxen?
  • Lill Ja
    soffi86 skrev 2007-04-29 23:26:51 följande:
    tråden handlar om:Varför man väljer att klä sig "mainstream"Individuell stil.
    Måste få lägga mig i. Detta uttalande får mig osökt att tänka på Wille Crawfords låt "Alla vill vara udda på ett likadant sätt".

Vissa vill inte vara som många andra. Då köper man märken som resten använder. Jättesmart och väldigt unikt TS!
  • Kanelflicka

"Kanelflicka: ursäkt? Till dig? puss på dig du är ju så söt!!"

Du kan behålla dina pussar för dig själv.

• soffi86

mmm...jag vet inte men att ABCD och Sara har samma leverantör.
    Vad Sara och fabriksägaren kommit fram till vet jag inte men sara skulle aldrig köpa stöldgods!!

• Roisin Dubh

Hela företaget stinker olagligt.

◄ ►
  • soffi86

näää - men en kram då? bar en liten en...

• reserverad

Jasa inte? Ar hon tillrackligt smart for att fatta att det ar stoldgods hon koper da???

• Mia83

TS

Att kramar är nog det sista folk tänker på efter att ha läst dina inlägg i den här tråden.

Svar på tråden I just can't understand it...