• soffi86

I just can't understand it...

Jag fattar verkligen inte VARFÖR typ 90%av svenska befolkningen skall envisas med att ha likadana kläder! HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... Gaaaahhh!!
    varför VILL alla se likadana ut?? Varför blandar man inte lite och vidgar vyerna bortanför HMs Skyltfönster?

HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... and so it goes around!

Eller har jag fel?
    Vart köper du dina kläder?

• Svar på tråden I just can't understand it...
  • Anne M
    soffi86 skrev 2007-05-03 21:55:35 följande:
    Anne M - sorry om du trodde det var till dig - det var till roisin Dubh
    Lika illa det...
  • reserverad

Tycker ts talar mer an illa om folk hon inte ens har sett. Kallar alla mojliga manniskor har tjocka och fula, fattiga och oetiska osv trots att hon inte har en susning om hur det ligger till. Dessutom nedvarderar hon vad folk sager med "skona lilla du och lilla gumman" osv.

TS, du har fortfarande inte sagt vart det ar du vill komma med den har traden. Kan du vara vanlig och saga det i klarsprak?

• Kanelflicka

Ärligt talat TS, r inte det dags att be om ursäkt? Jag har efterfrågat en ursäkt av dig tidigare i den här tråden men du kunde inte klämma ut ur dig "förlåt". Sedan dess har du uttryckt dig minst sagt klumpigt flera gånger...

Jag vet med säkerhet att du har blivit tillsagd om dina inlägg i den här tråden, är det inte dags då att visa mer hyfs mot oss och låta bli skriva nedsättande kommentarer?

• Roisin Dubh

Om du tror att förolämpningar om min vikt biter på mig bör du tänka om.

Det säger mer om dig själv än om mig.

◄ ►
  • soffi86

jo absolut - det har jag skrivit och ingen annan - men det är flera stycken som håller på med bloggen och min syster är den som säljer. Så vi kan säga såhär Sara, min ena syster säljer, Carro, lina och jag hjälper henne - Sara bodde med oss i korea och vi var tillsammans och träffade fabriksägaren. jag vet inte vad du vill ha för svar. men så är det. Sen om jag använder "jag" och "vi" ja det får du tolka som du vill men klänningspengarna hammnar inte på mitt konto iallafall.

• Kanelflicka

Alltså TS, vilken dubbel moral!
    Du säger att du blir sårad när någon säger att klänningen på bilden var ful och efterfrågar mer hyfs men samtidigt själv kallar folk för tjocka, dumma osv...

• Skarpa
    Mia83 skrev 2007-05-03 21:57:04 följande:
    KanelflickaTroligtvis är dock de flesta i tråden intelligenta nog att inse att det återspeglar mer på TS själv.
    Som det mesta annat hon skriver i tråden Flört

Nej, säga vad man vill, men detta hör iaf till en av de i särklass mest roande trådarna jag har läst på väldigt länge här på fl Skrattande
    Ooook!
  • Roisin Dubh
    Kanelflicka skrev 2007-05-03 22:01:14 följande:
    Ärligt talat TS, r inte det dags att be om ursäkt? Jag har efterfrågat en ursäkt av dig tidigare i den här tråden men du kunde inte klämma ut ur dig "förlåt". Sedan dess har du uttryckt dig minst sagt klumpigt flera gånger... Jag vet med säkerhet att du har blivit tillsagd om dina inlägg i den här tråden, är det inte dags då att visa mer hyfs mot oss och låta bli skriva nedsättande kommentarer?
    TS borde åtminstone tacka för all fin extrareklam hon fick nu med allt detta fokus. Nu kanske hon och syrran får någon billig klänning såld.

Hmm? Jag funderar över hur professionellt det är att använda en hotmailadress när man driver företag. Var finns förresten info om F-skattesedel och allt det där man bör meddela när man bedriver näringsverksamhet? Jag hoppas ni betalar moms? amoi.blogg.se/_information_.html
    ◄ ►
  • soffi86

Roisin, din vikt skiter jag i men att du när jag ber dig inboxa går in i andra gästböcker och tar grejer jag skrivit tycker jag är wierd. men men, ok.

Sen när det gäller klänningarna och det tror jag bara ni är missunsamma ändå för att det är en sådan strålande idé och för att klänningarna gått som smort. Det bor en sosse i varje svensk.

Kanelflicka: ursäkt? Till dig? puss på dig du är ju så söt!!

Svar på tråden I just can't understand it...