Vi i Kävlinge!
Har saknat en tråd med snack om allt som händer i Kävlinge med omnejd!
Snacka på!
Väder, vind, bästa rean, ankorna vid ån, bästa pizzan.......
Har saknat en tråd med snack om allt som händer i Kävlinge med omnejd!
Snacka på!
Väder, vind, bästa rean, ankorna vid ån, bästa pizzan.......
va skoj. jo jag o Moa kommer oxo=) men stefan kommer inte för han jobbar...kommer gubben din?
alltså de e inne på sparta i lund...kommer inte riktigt ihåg hennes förnamn...men hon heter klätte i efternamn..supergo. blev skickad till henne av bvc när vi skulle testa moa för mjölken. dom gjorde sånt här pricktest...gick jätte snabbt o bra=)
allt bra me dig o alex annars? ska på 6 månaders kontroll på mån...de har ni väl redan vatt på? va gör dom där? förutom o väga o mäta o så? kraam
annnica....det som står i den gula boken typ
Det ska finnas nån begagnat affär i Furulund med barnartiklar......nån som vet nåt???
annnica----såg att jag glömde.........nä gubben min kommer inte........
Hejsan! Kikar in hos er! Vi är nyinflyttade till Kävlinge från Malmö. Kom hit 3 mars och trivs hur bra som helst! Snacka om lugnt och fritt
Jag är 25 (ok 26 om en månad!) och min sambo fyller 29. Jag har en son sedan tidigare och 6 aug är det beräknat att lillasyster kommer till oss
Vem är ni andra?
Har semester nu och sen HP, så ledig fram till BF
Sonen har inte dagis förrän 11 juni så vi går bara här och drar och hoppas på fint väder varje dag.
Kram
philips mamma:
Vi har en jättebra ÖF i kävlinge, gå gärna dit någon dag.
Fika och lek lite, så kan ju barnen få busa av sig!!
.
Där är alltid någon "snacke-sjuk".
Philips mamma: Välkommen till metropolen :):):)förstår att ni tycker det lungt jämfört med Malmö.
Håller med ismi om ÖF även om vi varit dåliga på att gå dit, men där är alltid nån att snacka med.
Om du läser min pres får du veta vem jag är :):)
Dottern är nu 8,5 mån och vi går oxå hemma och skrotar...Hon skall inte börja på dagis förrän augusti -08 !!! Jag börjar jobba 1/10 och då skall mannen vara hemma tills siste mars då jag skall vara hemma igen tills dagis start:):):)
Var i Kävlinge bor ni? Vi bor uppe vid Rinnebäcksskolan om det säger dig något och vi gillar att vara ute och gå...
Kram A
ismi:
ohh va bra, var ligger den? Har ju en rastlös 4½ åring hemma nu som börjar gå mig på nerverna...eller nästan iaf
AnnikaS:
Ahh ok, va bra att hon kan vänta med dagis-starten och att ni delar upp det. Vet inte riktigt hur vi ska göra, jag har ett fast jobb jag inte vill tillbaka till sen och min sambo har vikariat, 100% i 1½ år till så lite knepigt. Jag gillar iofs att gå hemma mer nu än förra gången med bebis
Man e mer harmonisk nu eller vad jag ska kalla det.
Jo Rinnebäck vet jag var det är, vi kollade på radhus där först. Vi bor på Gryet. Gillar oxå att vara ute och gå även om man inte pinnar på lika snabbt nu ![]()
Hej Philips mamma!!
Så synd att du inte hamnade i radhus på rinnebäck då!!! För där bor vi!!! Sonen 7 månader, jag, hans papa och vår lilla kissemisse
JAg är ochså dålig att gå på ÖF.....måste börja göra det snart då det märks att det behövs mer stimulans i barna huvudet
Rönnbär:
Hejsan
Jaaa! Vi kollade på betydligt fler där än häromkring. Detta var det enda här nu när jag tänker efter. Hade precis kommit långt i en budgivning på Linvägen när vi la oss , så hittade vi detta. La ett bud utan att ens ha sett det. Blev himla lyckat måste jag säga
Fast det är "bara" 3 rok dock hörntomt....Hur bor ni? Om vi ska ha fler barn så blir det att flytta om 3-4 år...eller ja ändå kanske. Tror bara det är tillfälligt som Philip är kär i färgen rosa och gärna vill att vi målar över det blå
Jag var alltid på ÖF med Philip när han var liten
Men man e ju där i perioder, ibaland mer ibland mindre.
Vi har precis skaffat valp! Så man har att göra
En kompis barn går på Rinnebäcks Förskola.