• Rönnbär

Vi i Kävlinge!

Har saknat en tråd med snack om allt som händer i Kävlinge med omnejd!

Snacka på!

Väder, vind, bästa rean, ankorna vid ån, bästa pizzan.......

• Svar på tråden Vi i Kävlinge!
  • AnnikaS

Hej hopp alla glada,
    Lillskrutt sover och jag vill inte tvätta :):):) Så jag tänkte kolla läget här. Har vi ngt skoj på gång i Kävlinge idag ?Sitter och hoppas att det inte börjar regna för jag hade tänkt att vi skulle få frisk luft efter middagen för i em bär det av till Ekebymöbel affär för att kolla in nytt köksmöblemang. Det g:a är 20 år dags att byta ut med andra ord :):):):)

Rönnbär, simma lungt !!

• Rönnbär

TIPS!!!

Billigast slangarna till vagndäcken har jag hittat i cykelaffären på Kvarngatan....40 kr st mot 65-75 kr st i barnvagnsaffärerna!!!!

I alla fall för en månad sen

• AnnikaS

Nu har jag bett ICA Supermarket att ta hem majskrokar !!! Tjejen jag pratade med skulle kolla med chefen så nu hoppas jag att de tar hem "krokarna". Lillskrutt tycker det är klart godare än smörgåsrån....

• Rönnbär

Kolla om de har glutenfria rån annars.....majsrån....mycket godare!!!!

• AnnikaS

"Majskrokarna innehåller endast majsens naturliga socker och fett utan tillsats av salt eller andra konserverings-eller tillsatsmedel." Direkt citerat från påsen... www.majskrokar.se om ni vill veta mer.

• Rönnbär

Låter toppen! De får vi testa!!!! Liten fatar ju inte det där med att stoppa mat i munnen själv

• AnnikaS

A kan få smaka av J hon har en hel påse :):):)

• annnica

hej hej. kom på att jag helt glömt bort att va inne på denna tråden....lagom yr=) allt bra me alla?
    rönnbär- har du vatt inne o kollat gluten på lillkillen? var ska ni i så fall kolla de? vi går me moa i lund på sparta hos en spec läkare...e jätte nöjd me henne...personalen e supergoa där=)

ska du förresten på den här återträffen nu den 25e?
    kramar

• annnica

hej hej. kom på att jag helt glömt bort att va inne på denna tråden....lagom yr=) allt bra me alla?
    rönnbär- har du vatt inne o kollat gluten på lillkillen? var ska ni i så fall kolla de? vi går me moa i lund på sparta hos en spec läkare...e jätte nöjd me henne...personalen e supergoa där=)

ska du förresten på den här återträffen nu den 25e?
    kramar

• Rönnbär

annnica----det går inte att testa för tidigt...de måste vara utsatta för gluten en viss tid....

och  japp, Alex och jag kommer på återträffen....du då???

Vad är det för spec läkare??  /Kram

Svar på tråden Vi i Kävlinge!