Vi i Kävlinge!
Har saknat en tråd med snack om allt som händer i Kävlinge med omnejd!
Snacka på!
Väder, vind, bästa rean, ankorna vid ån, bästa pizzan.......
Har saknat en tråd med snack om allt som händer i Kävlinge med omnejd!
Snacka på!
Väder, vind, bästa rean, ankorna vid ån, bästa pizzan.......
Är nyfiken på de olika dagisen som finns här........kan någon berätta lite om de olika..................vilken har mest natur som de små får leka i t ex? Finns det något Ur&Skur dagis?????? Eller försokla som det heter...
Skit att det gick så dåligt för OLA!!!!!!!
Hej nu e jag oxå i denna tråd.
Rönnbär min lilla Vince går på Korsbacka dagis och jag tycker att det är superbra.
Det finns Arvidsborg och Emmihill uppe vid Arvidsborg och de ska vara jättebra med har några vänninor som har sina på Arvidsborg och de är jättenöjda.
Sen har du Stinsgården och Kyrkánsförskola. Har du tagit kontakt med hon som har hand om detta. Hon sitter uppe på familjenshus vid Arvidsborg och heter Monica Streilerts(kan ej stava detta)
Hej My80!!
HAr hört talas om alla dessa olika och antar att man får besöka allihopa.....nu bort vi på rinnebäck så alla de ligger en bit bort....vi har en förskola här ute också men deras utemiljö är kanske lite fantasilös......å andra sidan verkar alla barnen glada o nöjda där!
Antar att man ringer till "Monica" och hör sig för???
Rönnbär och alla ni andra i dagistankar här en länk till kommunen
www.kavlinge.se/ingangar/familj.4.511441921072817370a800037174.html
Klicka på förskolor till vänster där är alla uppradade som finns i kommunen,då öppnas ett nytt fönster med alla förskolor beskrivna till höger ,visst är jag pedagoisk,:):):)
Skall grabben i på dagis till hösten ? Vi väntar till augusti 2008.
By the way det var nog för jag inte var hemma och röstade på the Ark :):):):):):):)
AnnikaS-------jaså, det är DITT fel!!!
vi väntar också till hösten 2008
men jag har lite kontrollbehov
mååååste kolla läget!!
AnnikaS-----ps...tackar för länken.....sååååå grymt pedagogisk
Rönnbär, det var det lilla :):):):)
Händer det ngt kul för er idag ?
Just nu sover lillskrutt,men sen är det middag och promenad.
Vi ska till BVC o väga......mest för min skull.....tror han reagerar på glutenet
konstant blå under ögonen och lättirriterad.........men så har man ju ingen referensAlex att gå på......så vi ska väga o mäta....och så har jag lite info till K om de senaste rönen om Glutenintollerans o amning....