• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

jag brukar skriva killen istället för pojvkännen,håller med om att de tar sån tid hahaha..

• maja 85

niccisen; oj. modigt att planera barn efter "bara" fem månader. men vet man så vet man liksom :)

• Niccisen

jo, jag skriver nog det jag med ibland..eller grabben... de tangenterna sitter bättre...

• MissHellen

Marylicious (vilka svåra namn ni ska hitta på haha), ja men om du hade rätt förra gången så kanske du har rätt igen. Får jag fråga vad som hände "förra gången"? :/

Nja, Jag vet inte vad jag ska svra på den fårgan haha. Nej, men min sambo har precis sagt att han vill skaffa barn (innan var de bara jag som ville) så vi startade ju verkstan förra månaden, men de blev inte som tänkt då, för vi var borta o de gavs inge tillfälle för sex (hade min ÄL då :/)! Men vi har inte mer eller mindre sex än vanligt, men vi försöker om man säger så! Har räknat ut ÄL den hära månaden o hoppas på att de ska gå bättre nu Så vi ska köra varannan dag metoden nu, min sambos idee

Ja, Men de känns som jag har kännt han hela mitt liv, som att vi alltid ha varit tillsammans men ändå att tiden bara rusar iväg? Knasigt

• MissHellen

Oj, vad kronligt de blev haha

maja, var de trevligt då? Hur gick bortförklarningarna då?

Jag tycker de känns konstigt o säga pojkvänn, känns som att min sambo har paserat pojkvänn stadiet för ett antal år sedan, han är ju ändå 33 Så antingen får han heta sambo eller så tilltalar jag han vid namn

• MariaOMarkus

MissHellen - ja visst ska vi hihih jaa hålla tummar och fötter hahah =p oj lång historia,men för att göra den kort så gick de hela inte som de skulle..:(
    men efter de så vill han vänta med barn men eftersom jag inte börjat äta nåt än så har vi kört avbrutet och han har "råkat" komma lite i mig ändå och får jag säga hur jag tycker hans sperimer är så är dom "supersperm" haha..låter dumt va? :P men han har gjort andra innan mig gravida så.. ja ja vi fårse..va lågnt detta blev nu

• Niccisen

Maja 85: Modigt och modigt...en del skulle nog säga korkat. Men jag älskar honom och är säker på att han älskar mig. Jag har velat ha barn sen jag var 16 men de killar jag varit tillsammans med har varit alldeles för omogna. Min kille har ju barn sedan tidigare och vi har också diskuterat vad som skulle hända om det tog slut. Man kan ju aldrig vara säker liksom. Men båda är så sugna på en bebbe, att ingen av oss ville vänta

• Niccisen

Förresten så är det ju tredje försöket. hade bara varit tillsammans 2.5 månader när vi började försöka:P

• MariaOMarkus

Niccisen - då är det ju bara och köra på,om ni båda vill ha bebe och båda är säkra de skulle jag garanterat gjort..hihi

• maja 85

misshellen; jag sa nåt om att jag varit ute och festat så mycket igår( vilket jag absolut inte hade)hihi. en liten vit lögn sådär, allt är tillåtet i barnverkstan.haha

niccisen: det är aldrig korkat att skaffa barn om man älskar varandra. sen är det väl rolgit att ge hans son ett syskon också kan jag tänka mig?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !