• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Niccisen, De spelar väl ingen roll. Här svarar man på allt haha

Jag bor i Härnösand.

• Niccisen
    MissHellen: Jaså? Där bodde jag tills i mars förra året... Pluggar däruppe fortfarande.
  • MissHellen

Niccisen, Jaha. men då flyttade Jag hit haha. Eller månaden innan faktist, var meningen att Jag oxå skulel plugga. Kom in o allt, men när de väl kom till kritan kännde Jag mej så osäker på vad Jag ville! Men vi blev kvar ändå Så vi får väl se hur länge vi stannar, min mamms vill att vi ska flytta närmare hem

Vad pluggar du till då? Är du här i från eller?

• Niccisen
    MissHellen: Ah okej. Nej jag flyttade dit 2003 för att plugga. Och flyttade ner igen 2006 för att killen jag då bodde tillsammans med gjorde slut. Var förlovade och hade precis flyttat in i en ny lght. Kunde han inte kommit på det liiiite tidigare?
  • MissHellen

Niccisen, Jaha Var är du i från igentligen då?

Ojdå, Han kunde ju faktist ha kläckt ur sej de. Men de är nån mening med allt!

• MissHellen

Niccisen, Oj de lät lite snoffsigt! Men Jag menar, annars hade du ju inte träffat din nuvarande

• MariaOMarkus

Killen blev nog lite skraj när de bli förlovning och flytta ihop ..vissa killar kommer ju på de lite för sent

men vi tycker om dom ändå,konstit nog hehe

• MissHellen

Jaa, Hur mycket vi än hatar dom älskar vi dom ännu mera

• Niccisen
    MissHellen: Ingenstans ifrån egentligen. Född i sthlm, flyttade till karlstad som 1åring, sthlm igen som 10-åring, kungsör efter högstadiet, härnösand efter gymnasiet, kungsör igen ...

Jag tycker faktiskt det är rätt bra att det tog slut, för det var ett skitförhållande ärligt talat...men men...

Saken är ju den att vi flyttade ihop ganska direkt... så när det tog slut hade vi iaf bott ihop över ett år...
  • MissHellen

Niccisen, Okej

Ja, Men de lät lite dumt de Jag skrev :/ Sorry!

Jag o min sambo var ganska snabba med o flytta i hop vi med, men de var inte många som trodde på vårat förhållade. Faktist ingen rättare sagt. Min sambo är ju ettt par år äldre än mej, o vi är från en liten by. Där alla vet allt om alla!
    Men vi har bevisat motsattsen

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !