• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

ComsyS 20 fyller 21 den 2a :-P

• ComsyS

Marylicious: haha jag med:P Har ni börjat bebisverkastaden??

• MariaOMarkus

ComsyS - vi har väl mest sagt att händer de så händer de och blir det ett plus så behåller vi de =)

ni då?

• Perniilla

Hej! Jag är 16 år och är på BIM idag tisdag=) Har inte vågat testa mig än, åker nog och gör det imorgon =) Hoppar gärna in i tråden.

• Lojsan83

Marylicious: Ok mycket bra förklarat tycker jag =) Ja jag får nog med gå på känslan tror jag... nä nu ska jag sova och hålla alla tummar o tår för oss så hörs vi här imorgon o ser hur det har gått!=)
    Natti natti till alla

• ComsyS

Marylicious: Mmm, vi har sagt att vi skulle börja nu till sommaren. Men skulle de bli ett plus nu så gör det inget:D

• MariaOMarkus

Lojsan83 va bra att du förstod de jag skrev hehe =) sov gått så hörs vi imorron..

ComsyS - då får man hoppas på de bästa har ni försökt nåt denna månden ?

• miiillan

hej tjejer!! okey om jag hoppar in? har bim 14-15 och vi är på första försöket.. så tror inte att det blir något plus, men man kan ju alltid hoppas!!

håller tummarna för er som snart ska testa!!

• MariaOMarkus

dyker in imon inge..Välkommna alla nya

Natti Natt

• Niccisen

Hej tjejer!
    är 23 och inne på tredje försöket på första barnet så tänkte att jag är väl någorlunda ung iaf
    BIM 30/5.
    Hur går det för er?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !