• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Niccisen

Snuffsan83: Det där tycker jag är så skumt.Min killes ex har spiral och hon fick precis veta att hon är med barn, så hon blev med barn trots spiralen. Men hon ska göra abort...visserligen blev jag gravid med p-piller en gång..man kanske skulle försöka börja skydda sig igen...kanske det går fortare...

• MissHellen

snuffan83, Ja de kommer när man minst anar de

Dehära är vårt första försök o de blev inte som planerat Haha, men hoppas kan man göra ändå!

• snuffsan83

Nee nu ska jag int till staden å köpa tyg å sy en klänning..=))

Hoppas alla får en trevlig eftermiddag och kväll...

• MissHellen

Snuffan83, hoppas du hittar nåe fint då

Desamma!

• MariaOMarkus

åååååh jag har tråkit..va händer här ? :)

• MissHellen

Marylicious, vi pratar om hur många försök vi har gjort, hur gamla vi är o hur länge vi varit tillsammans

• MariaOMarkus

Misshellen - aha oki..hur många försök har ni gjort och hur gamla är ni ?

• MissHellen

Marylicious, Jag är 19 (87:a) o min sambo är 33 (73:a) o vi har precis börjat Första gången denhära månaden, men de blev inte riktigt som planerat Haha.

Själv då?

• Niccisen
    MissHellen: Då är det ju inte många mellan din och min karl
  • MariaOMarkus

Mishellen ok hehe nej kan ju bli så..

jag är 20 ,fyller 21 i Juni

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !