• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Älskade Moa

Hejsan, här hoppas jag gärna in. Jag är 21 och sambon 22. Jag vill ha barn NU! men sambon känner sig tyvärr inte redo än.. Bor tillsammans i ett hus utanför Kristianstad (skåne)

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • MariaOMarkus

HuntedByAFreak - När skrev du ?

• miiillan

ja.. undrar också när du skrev.. men det är faktiskt svårt att hänga med vad alla skriver när vi är så många i tråden.. har inte fått svar på mitt heller direkt.. haha!! fast skrev typ bara att jag hänger på

• HuntedByAFreak

Jag är trådstartaren :) Skrev för att jag ville skaffa fler vänner som är lika sugna på bebis som jag är :) Vänner kan man aldrig få för många av och när man blir gravid försvinner oftast de vänner man hade från början tyvärr. Därav tråden :) Knyta lite trådar haha..

Ha en bra dag !

• miiillan

ja!! det vet jag att du startade tråden! sant, vänner kan man då verkligen inte ha för många av!!

är det nån som har koll på bim? min är 14-15 maj. men tror det är mensen som kommer tyvärr... men man vet ju aldrig

• Längtandsfull

hej hej allt glada... jag hoppar också in här.. är 21 år och har pojkvänn sen 5 år tillbaka... blev sambos för ca ett år sen och förlovade oss för snart 1 1/2 år sen... nu är det bebis som gäller.. Är på vårt första försök och hoppas värkligen att jag snart får se ett pluss....

• delfinus

Hej allihop =) Här tar jag mig friheten och hoppar in =) Jag är 23 år, har en pojkvän sen 2 år tillbaka och är plastmamma åt hans 3-åriga lilla vilde. Vi vill sååååå gärna ha gemensamma ungar...så nu har försöker börjat och vi är på vårt 3:e aktiva försök.

Mitt bim var igår m ingen tant syns till och jag testad negativt igår eftermiddag...men...har hon inte kommit i helgen så testar jag igen!

• miiillan

delfinus: hoppas det blir plus för dig!! håller tummarna

• Älskade Moa

Delfinus: håller oxå tummarna för er!

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !