• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Hur länge har alla försökt o få en bäbis då?

• Niccisen

MisHellen: Vi är bara inne på tredje försöket, visserligen har vi varit tillsammans ganska kort tid också, men allting känns så bra. Min kille har barn sen innan också.

• MissHellen

Niccisen, Okej Hur länge har ni vare tillsammans då? Är de bra så är de bra

• Niccisen
    MissHellen: 4 månader på lördag. Jag vet att alla tycker att vi stressar, men för första gången någonsin är jag helt säker på vad jag vill och allting känns helbra. Skulle det vara så att det inte fungerar, så hade det lika gärna kunnat bli så ändå, även om vi väntat länge.
  • snuffsan83

Vi hade bara varit tillsammasn ca 1 månad när jag tog ut min spiral men det har inte tagit sig...

Tog ut den i nov 2005..=)

Vi har alttså försökt sen nov 2005 men mensen var bort ett tag där emellan..=((

• MissHellen

Niccisen, Men vad härligt De ska kännsa bra! Jag ville oxå ha barn på ängång när Jag träffade min sambo, men han var inte lika intresserad. Men nu efter fyra år var de han som sa att han ville ha barn
    Hur gammla är ni då?

• MissHellen

snuffan83, Okej. Men snart ska du se att de flyttar in ett litet pyre i magen

• Niccisen
    MissHellen: Ah okej. Min kille har redan barn sen sitt äktenskap, och han vill ha barn lika mycket som jag! Hans son är 2 år. Jag är 23 och han är 31... Så det är jag som står för ungdomen :-P
  • snuffsan83
    MissHellen skrev 2007-05-09 14:57:09 följande:
    snuffan83, Okej. Men snart ska du se att de flyttar in ett litet pyre i magen
    Joo man kan ju alltid hoppas... Det kommer väl när man minst vill...

Vill å vill men när man känner att man inte har tid som typ nu...

Första sommaren i huset massa att göra å renovering på G..

Så nu kommer det väl för att jag inte har tid igentligen..=)
  • MissHellen

NIccisen, Okej Mysigt!

Här är det Jag oxå som står för ungdomen haha

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !