• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

jaj86, Okej! Jag har svin ont i brösten o hungrig mer än valigt Men precis efter jag äte så mår Jag lite små illa. Men som sagt, de kan lika gärna vara innbilling

Ooo, Jag vet inte! Känns som att jag hällre väntar ut mensen ett testar ett minus :/ Vet inte varför. Men de känns så "hårt" att få ett minus.. Men Jag får väl se om Jag kan hålla mej Kanske köper mej ett test till helgen (?)

Durå?

• miiillan

MissHellen: har ett lager från testlagrats tester som ligger och väntar men jag får se.. helgen blir det nog.. hmm.. vill ju också ha ont men man får väl hoppas på att man är med i skaran som inte får det i början då..

• MissHellen

jaj86, Okej du har redan förberätt? Men du får ta o berätt ahur de går för dej
    Jaa, Hoppas ska man alltid göra!

• miiillan

MissHellen: jadå!!! och du med! haha!! ja.. jag beställde 20 stycken.. kan vara bra att ha om det inte tar sig nu..

• MissHellen

jaj86, Ja de ska Jag göra

Oj, 20 stycken Vad heter dom då o kostar?

• miiillan

var något erbjudande de hade, finns säkert kvar. fick de hem i brevlådan dagen efter. 114 kronor betalade jag. testlagret.se tror jag ska vara rätt

• MissHellen

jaj86, Jaha Men tror att jag köper ett eller två på apoteket o visar de inte plus får Jag kanske beställa Jag oxå! Men Jag hoppas starkt på plusset

• miiillan

läste nyss i massa gamla trådar att det är massa som inte känner några grvsymtom.. känns lite bättre iaf

• MariaOMarkus

hej alla :-d

så är man lämna ensam en stund..kille skulle iväg på nåt..träffa en kompis en snabbis..jaha va ska mangöra nu
    oj caplskock..men orka inte skriva om

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !