• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Kärleken har ingen åler helt enkelt

• Niccisen
    MissHellen: För min del var det inte riktigt så. Min mamma och många av mina kompisar tyckte nog att jag skulle satsa på en kille som var lite äldre, min förra var så omogen. Utom mitt ex då. "Vad fan ska du dejta en som är 30? Du är ju inte klok!" Däremot var de ju väldigt skeptiska till vart vi träffades.
  • MariaOMarkus

Tucker inte heller kärleken har en ålder

min klasskompis är tillsammans med en kille som är 40+ och hon är 21..men hon har alltid gillat äldre män så de förvånar mig innte eftersom jag känner henne rätt så bra

• MissHellen

Niccisen, Jasså? Men min sambo kännde min mamma o pappa sedan innan Men han trodde att jag var älder, han trodde att jag var 19 men var bara 15 då Men folk har alltid sagt att jag ser o beter mej älder än vad jag är!

Jaha, Vart träffades ni då? Slår nästan vad om att vi träffades på ett mycket knäppare ställe haha

• MissHellen

Marylicious, Ja de är ju så Sedan är de en annan sak om JAG vill vara tillsammans med en "gubbe" som är 50-60 o Jag själv är 20. Men vill andra de, så inte mej emot

Min sambo är min första, så Jag kan inte utala mej om att Jag alltid har gillat äldre

• Niccisen
    MissHellen: På nätet faktiskt. Jag bestämde mig för att testa. Bor man i lilla Kungsör så inser man att utbudet är väldigt....torftigt. Så jag tyckte att jaja, jag förlorar ju inget på det. Och det gjorde jag ju inte heller, utan vann allt
  • MariaOMarkus

Misshellen - jaa man har ju en egen vilja,börjar man gilla någon så gör man ju de..sen så spelar ju ålder ingen roll. tycker jag då =)
    hehe ok.. men min kompis har alltid dejtat män från 35-45 så hon har i princip alltid gillat äldre..men de kan man väl säga om dom som är 20 och gillar/är ihop med 25 åringar hihih

• MissHellen

Niccisen, Okej Men sattsar man ingen kan man inget vinna. Så är de! Jag träffade min sambo i skogen på en skoter tur Haha! De kommer vi nog skratta åt när vi blir gammla o berättar för våra barnbarn

Marylicious, Blir man kär så blir man kär. De är inget man bestämmer över

• MariaOMarkus

Misshellen precis..så är de ju

• HuntedByAFreak

Haha här kan jag ju likagärna strunta i att skriva. Ingen bryr sig om trådstartaren :( Haha ! Får väl skaffa vänner på annat håll dådå.. suck

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !