• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • HuntedByAFreak

Oh vad roligt att det är så många som har svarat ! :)

Perniilla: Vi får hoppas det dyker upp ett + när du väl testar då :)

Marylicious: Gratulerar !

MissHellen: Aavisst platsar du här ! Lycka till! :)

Kvilleshopp: Välkommen !

Snuffsan83: Är du BIM+massor och har de symptomen så kommer det nog ett + nästa gån du testar :) Håller tummarna !

• snuffsan83
    HuntedByAFreak skrev 2007-05-09 12:14:10 följande:
    Snuffsan83: Är du BIM+massor och har de symptomen så kommer det nog ett + nästa gån du testar :) Håller tummarna !
    Jooo man hoppas ju men har fått neg alla andra gånger så är inställd på det..

Väntar på att sambon ska vakna så vi kan åka in till stan...

Han har jobbat natt därfär han sover han är inte bara lat.. =)))
  • Sastbro

Här är en till då! =)

Fyller 21 i oktober, killen fyller 25 imorgon (10maj) Båda två längtar till en liten bebbe, men jag vill gärna vänta lite, då min äldre syster fick en liten bebbe nu i december. Kanske är fel, men vill inte att hon blir sur..=/ Nu när jag ser hur det ligger till så är det ju bara löjligt... =D
    Har iofs mått lite små skumt dom senaste dagarna, mått illa morgon&kväll, svullna bröst, snurrig m.m
    Kanske är min längtan till en liten bebbe som kommer inpå, då jag äter piller..=/ Fattar inget...
    Har 2 månader kvar på mina piller, sen skall vi jobba på lilla bebbe verkstan! =D
    Grattis till alla som jobbar på det och är gravida! =)

/Sara

• Niccisen

Sastbro: om jag var du skulle jag kolla upp det. att man äter piller är ingen garanti. jag blev gravid trots p-piller.

• snuffsan83

Jag har en bror som är 7 år äldre än mig som just gift sig men inge barn var också orolig för att dom skulle ta illa upp men fick reda på här i april att min brors frus syster är gravid å jaaaa visst var dom glada för det..=))

• Sastbro
    Niccisen skrev 2007-05-09 12:35:12 följande:
    Sastbro: om jag var du skulle jag kolla upp det. att man äter piller är ingen garanti. jag blev gravid trots p-piller.
    [/citat]

Okej! Får göra det! Det är rätt så nya piller också, har bara ätit dom i 4mån snart. Så då kanske man inte skall lita på dom fullt ut?
    snuffsan83 skrev 2007-05-09 12:36:02 följande:
    [citat]
    Jag har en bror som är 7 år äldre än mig som just gift sig men inge barn var också orolig för att dom skulle ta illa upp men fick reda på här i april att min brors frus syster är gravid å jaaaa visst var dom glada för det..=))
    Tror min syster också skulle bli "glad" för det, men jag vet inte.
    Inte för att klanka ner på "mellan" barn, men hon har alltid varit den som skall ha störst plats, så det skulle inte förvåna mig om hon blir lite putt ifall jag blir gravid nu, då hon fick sin första i Dec. Hon vill väl ha våran mamma för sig själv just nu. Men det lär hon ju få ändå, bor ändå 30mil hemifrån. Flyttade i Dec.
    Va långt det blev...=/
  • snuffsan83

Jag tror dom blir glada... Blir dom sura får dom la ta å vara det det är ju våra liv..=)

• Sastbro

Det är ju faktiskt sant! Tack för peppningen!=)

• MariaOMarkus

Tack

Va händer här idag då? hur mår alla ?

• neamange

det kan väl inte bli bättre, än att få det stöd man behöver, vänner i samma situation!!?? Eller!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !