• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

Barngalen: ja.. tack! hoppas att din sambo smälter som snö i solsken när han ser den lille din syster får och vill börja med verstaden direkt

• miiillan

MissHellen: ja!! verkligen!! har du några symtom?

• Älskade Moa

jaj86: Hoppas me han smälter, vi får se till han bara är me bebisen när den e guda snäll, o inte behöver han byta blöja inte, hihi

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • MissHellen

Barngalen, Tack tack Vårat första försök dessutom, vore underbart o få ett plus

• delfinus

Barngalen och jaj86: Ja tumhållning startas =)

• MissHellen

jaj86, Ja de tycker jag Men de kan lika gärna vara innbilling, haha

Själv då?

• Älskade Moa

MissHellen: Ja va skoj om ni fått de direkt!

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • MissHellen

Barngalen, Ja de vore underbart om de kunde bli så Men de gick inte riktigt som planerat med första försöket, men man kan alltid hoppas

• wahlgren

hejsan på er där ute...

jag och min kille håller på att försöka att få barn nu..ler..
    så man hoppas på att det blir så snart

• miiillan

MissHellen: hmm.. nä.. har haft lite magont och så men inget i brösten och det i magen kan väl lika gärna vara för man är orolig eller hoppas? men tror att jag kan haft en nidblödning för tre dagar sedan. kom bara några droppar blod, men hört att det är folk som får så lite med och blivit gravida. men vi får se när ska du börja testa då?

är vårat första försök också.. även om killen säger att vi ska börja helt i juli

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !