• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • delfinus

Tack barngalen! Va ni är gulliga!

• delfinus

Hur går det för er? Vad händer?

• Älskade Moa

Jag bara väntar på att min sambo ska bli redo! Min syster ska ha bebis i September så jag hoppas han mjuknar lite då

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • delfinus

*skrattar* det låter som en bra plan =) sen vet man ju inte heller hur lång tid det tar innan det tar sig!

• miiillan

väntar på bim.. har den 14-15.. men inga känningar än så blir nog inget plus, men då vet man iaf om mensen är regelbunden utan pillrerna och då blir det spritkalas med polarna nästa helg! men självklart skulle jag föredra plusset

• Älskade Moa

Delfinus: Nej, hade pratat om att starta bebisverkstaden nu till sommaren, men det verkar inte så längre, så vi får se va som händer!

Jaj86: då håller vi tummarna för er oxå!

• MissHellen

jaj86, Jag har BIM samtidigt som dej Evig väntan!

• MissHellen

HuntedByAFreak, Har tydligen missat när du har skrivit :/ Men skriver hej nu

• Älskade Moa

MissHellen: Då hålls tummarna för er oxå, hoppas de går bra!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !