• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Niccisen

MissHellen: Ah, då får jag önska lycka till. Och hoppas att du lyckas klara dig ifrån att bli testmissbrukare. Vanlig åkomma här

• MissHellen

Niccisen, Tack tack Känns jätte spännande! Jag hoppas på ett pluss så jag slipper testa mer haha

• Niccisen

MissHellen: Ja det är klart det vore det ultimata...själv får jag vänta ett tag. ÄL nästa vecka å BIM runt 30e...

• maja 85

hej! får jag var med här? räknas 21 som ungt?haha. jag är iaf 21 år och supersupersugen.första försöket denna månad :)

• Niccisen

hej maja 85. du räknas hit. Jag är 23 så Välkommen!

• maja 85

tacktack. hur länge har ni försökt?

• MissHellen

Niccisen, Hoppas kan man alltid göra
    Okej, vilken försök är ni på då?

maja 85, Valkommen! Vi är oxå på vårat första försök

• Niccisen

Tredje försöket här... Trodde det skulle gå fort för jag blev gravid med p-piller när jag var 19, dock med en annan kille, men ändå! Min kille har dessutom barn så jag vet att han är funktionsduglig eller vad man ska säga *S*

• maja 85

missHellen: tack! Roligt!

Niccisen: Gud vad skönt att du vet att ni kan få barn. varken jag eller min kille har försökt få barn förut så man är ju smått livrädd att det inte ska funka..men jag hoppas verkligen på att få ett plus nån gång under 2007. det vore jätteroligt!

• Niccisen

Maja 85: Nja, jag är ju inte säker på mig... Jag vet att jag kan bli med barn, men fick MF den gången så... Så jag oroar mig väldigt mycket för att det är nåt fel på kroppen som gör att den inte klarar av att bära fram ett friskt barn... Men jag oroar mig ganska mycket överlag.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !