• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-23 19:25:39 följande:
    Lovelyy, Självklart Välkommen!
    Tack så mycket Jag och killen har precis börjat försöka bli med bebis men jag va på privatklinik i måndags (för min mens bråkar med mig) och jag fick veta att vi kanske kommer få svårt att bli gravida

Jag har längtar i snart tre år och nu när äntligen killen är med på det värkar det som det kommer bli svårt för oss Känns jätte jobbigt!
  • MissHellen

Mary, Nej :/ Men ta en paus ett tag så kommer bäbis lusten tillbaka, så ska du se att de blir bra Nej, du kan väl vara kvar o snacka skit ändå? Vore trevligt!

Lovelyy, Vi har oxå precis börjat försöka o min sambo har precis "jätt" med sej han med
    Oj, Va jobbigt o få veta de! Men tappa inte hoppet..
    Min mamma var på kontroll hos gyn o då sa läkaren till mamma att om hon ville ha barn så skulle hon komma till henne så skulle hon hjäpla hon! Men då sa mamma att hon redan har tre barn hemma (o dessutom fick hon en till lite senare) Läkarna säger att mamma är steril, men hon har ändå fyra barn, så allt är möjligt!

Allt kan hända, så lycka till

• NanC

Nu sitter man här igen.. Som vanligt har jag missat en hel del.. Har mkt att göra nu på kvällen, men ville bara kika in och lämna ett spår efter mig, så ni vet att jag fortfarande lever

Hoppas ni alla mår bra, och att ni som försöker få plus, verkligen får det.. Kämpa på tjejer!
    KRAM!

• MissHellen

NanC, De låter bra att du lever

Här är de kanoners! Själv då? Hare underbart o håll dej inte börta för länge

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-23 19:46:10 följande:
    Mary, Nej :/ Men ta en paus ett tag så kommer bäbis lusten tillbaka, så ska du se att de blir bra Nej, du kan väl vara kvar o snacka skit ändå? Vore trevligt!Lovelyy, Vi har oxå precis börjat försöka o min sambo har precis "jätt" med sej han med Oj, Va jobbigt o få veta de! Men tappa inte hoppet..Min mamma var på kontroll hos gyn o då sa läkaren till mamma att om hon ville ha barn så skulle hon komma till henne så skulle hon hjäpla hon! Men då sa mamma att hon redan har tre barn hemma (o dessutom fick hon en till lite senare) Läkarna säger att mamma är steril, men hon har ändå fyra barn, så allt är möjligt!Allt kan hända, så lycka till
    tack för du ger mig hopp känns bättre då... känns inte lika omöjligt! Va skoj att din kille vill han också nu
  • MissHellen

Love, Ja men ingenting ät omöjligt

Ja, de känns underbart att han oxå vill! Har har velat haft barn sedan jag träffa han, o de är ett tag sedan nu

Jaha, Var bor durå?

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-23 20:18:26 följande:
    Love, Ja men ingenting ät omöjligt Ja, de känns underbart att han oxå vill! Har har velat haft barn sedan jag träffa han, o de är ett tag sedan nu Jaha, Var bor durå?
    Jasså? hur länge har ni varit tillsammans?

Jag bor i Linköping, du då?
  • Älskade Moa

Jaha. då har man missat en hel del! FL funkar inte hoss oss, har smitit hem till pappa för att titta in
     Ville Bara säga HEJ till er alla!!

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • Niccisen

Hej tjejer
    Känner att jag blir alltmer inaktiv här på FL. Beror väl på en kombination av för mycket plugg och jobb... Gör det och sover typ... Men jag går iaf in och läser nån gång om dagen, så jag hänger med på håll...
    Skulle tro att jag blir mer aktiv ju närmare BIM jag kommer... BIM 30/5.. Men tror inte det blir nåt nu heller
    Hoppas jag får hänga kvar här iaf.

• AngelicaJ

Nämen har du hittat hit Lovelyy, är ni tillsammans igen?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !