• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • NanC
    MissHellen skrev 2007-05-23 19:54:28 följande:
    NanC, De låter bra att du lever Här är de kanoners! Själv då? Hare underbart o håll dej inte börta för länge
    Ja eller hur, vad skulle ni annars göra utan mig här , *hihi*
    Nu blir det iaf sängen.. Haft en lååång dag på jobbet, och ännu längre dag väntar imon.. Jobb från 9.30-21.00, ORKA!

Men iaf tjejer.. GODNATT!
  • AngelicaJ

usch :P Lät som en rolig arbetsdag imorgon, Jobbat 11-20 idag inte så roligt det heller.

• MissHellen

Love, Vi har varit tillsammans över 4år Så de är ett tag för min del.. Hur länge har ni varit tilsammans då?
    Vi bor i Härnösand!

Hej hej Barngalen

Niccisen, Hoppas de går bra med pluggandet o jobbet! Du har ju BIM ganska snart Hoppas de blir ett pyre!

NaC, Ja vad skulle vi göra utan dej?! Natti natti, Sussa sött

• MissHellen

Nej brudar, nu ska jag kika på en film. Sedan blir de sängen för min del, ska jobba i morron! O jag ska få träffa mina älskade små troll Underbart! Hare förjävla bra allihopa Go natt!

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-05-23 22:03:28 följande:
    Nämen har du hittat hit Lovelyy, är ni tillsammans igen?
    Japp vi behövde ett litet break som varade i två veckor.. Han insåg på den tiden att han faktiskt ville ha barn, villa osv...
    MissHellen skrev 2007-05-23 22:23:26 följande:
    Love, Vi har varit tillsammans över 4år Så de är ett tag för min del.. Hur länge har ni varit tilsammans då? Vi bor i Härnösand! Hej hej Barngalen Niccisen, Hoppas de går bra med pluggandet o jobbet! Du har ju BIM ganska snart Hoppas de blir ett pyre!NaC, Ja vad skulle vi göra utan dej?! Natti natti, Sussa sött
    Vi har varit tillsammans i över 3½ år...
  • MissHellen

Go morron tjejer

allt bra i dag? Vad har ni för planer på G då?

Sitter o käkar en hårdbrömacka o lyssnar på Rix morron zoo ja Laddar inför en dag med alla busar, ska jobba i dag! Så nu ska jag bara läsa klart tidingen så ska jag hoppa in i duschen.. Ha en underbar dag i dag allihopa!

Love, Okej Härligt! Hur gammal är din pojkvänn då?

• AngelicaJ

God morgon =)
    precis gått upp blev rätt sent igår, ska ut med hunden sen ska jag jobba. Jobbar kortpass idag 12-16 så det är skönt, ska och skriva på kontrakt til nya lägenheten efter det =)

Lovelyy: Vad skönt att ni hittade tillbaka till varandra och att han kom på att han ville ha barn för det är ju något du länge drömt om.

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-24 06:59:51 följande:
    Go morron tjejer allt bra i dag? Vad har ni för planer på G då? Sitter o käkar en hårdbrömacka o lyssnar på Rix morron zoo ja Laddar inför en dag med alla busar, ska jobba i dag! Så nu ska jag bara läsa klart tidingen så ska jag hoppa in i duschen.. Ha en underbar dag i dag allihopa!Love, Okej Härligt! Hur gammal är din pojkvänn då?
    Han är 86:a så han blir 21 i år, själv är jag 88:a. Hur gammla är ni?
    AngelicaJ skrev 2007-05-24 10:53:15 följande:
    God morgon =) precis gått upp blev rätt sent igår, ska ut med hunden sen ska jag jobba. Jobbar kortpass idag 12-16 så det är skönt, ska och skriva på kontrakt til nya lägenheten efter det =) Lovelyy: Vad skönt att ni hittade tillbaka till varandra och att han kom på att han ville ha barn för det är ju något du länge drömt om.
    Mm, äntligen planeras det... vi håller det hemligt inom vänskapskretsen nu så du får inte säga nått till Johan och dom... Förövrigt ska jag följa med Johans jobb till göteborg i morgon, lisseberg på lördag Yaaay
  • MariaOMarkus

Misshellen - joo jag stannar kvar ,finns ju så trevlgit folk här

Lovelyy - jag kommer ifrån Linköpings krokarna stod på stationen där igår och glodde på allt folk när jag skulle åka tillbaka till sthlm hehe

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-24 11:32:39 följande:
    Misshellen - joo jag stannar kvar ,finns ju så trevlgit folk här Lovelyy - jag kommer ifrån Linköpings krokarna stod på stationen där igår och glodde på allt folk när jag skulle åka tillbaka till sthlm hehe
    Jasså va kul! Det är ju ganska många linköpingsbor i denna tråd känns det som... Man kanske skulle samla ihop oss och ta en fika någon dag?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !