• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Pusselbiten86

NanC

Nej de kommer o går.. varit inne o fått kortisonen med för bebisens lungor så..

men ja har 8 hela veckor till nu..
    Men sen säger de ju +/- 2 veckor :.D

Så man akn säga 6-10 veckor

♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
  • NanC
    Pusselbiten86 skrev 2007-05-24 22:52:55 följande:
    NanCNej de kommer o går.. varit inne o fått kortisonen med för bebisens lungor så..men ja har 8 hela veckor till nu..Men sen säger de ju +/- 2 veckor :.DSå man akn säga 6-10 veckor
    Ja, man brukar ju säga så.. Det enda jag kan säga till dej just nu är lycka till, hoppas allt går som de ska på förlossningen.. vet du vad det blir för kön?
  • AngelicaJ

God morgon! Jag ska strax cykla till jobbet.. Du då?

• miiillan

hej hej!! jag ska snart fixa mig iordning för jobbet.

AngelicaJ: oj vad duktigt!!

• AngelicaJ

Haha duktig och duktig :P Går fortare att cykla än att ta sig dit på annat sätt! Tar typ 10 min att cykla.

• miiillan

AngelicaJ: okey!! gott att ha nära till jobbet. kommer hem fort då! för mig tar det ca 45 minuter. så segt!! speciellt när man sluar sent som idag! 20.15.

• miiillan

Lovelyy: vad är det för gbg resa?

• MissHellen

Själv sitter jag ute o solar o planerar drinkar tills i morron haha, Underbart väder! Men nu upptäckte jag att min kissemiss klarar av o öppna dörren själv (o kissen är en innekatt) Satt upp o plötsligt öppnas dörr en o där stog Goliath (han heter så ) tänkte att de var väl bara en lyckoträff, men sedan gjorde han de igen! Hua Så nu blir de till o ha dörren låst så han inte smiten min godig..

För mej tar de en halv minut att gå till jobbet, jag bor på samma gata Vi delar parkering med dagis nästan, haha!

Vad ska alla hitta på i helgen då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !