• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

jo det verkar så chefen har inte ring igen så antar att han hittade ngn annan =) Jag ska sola lie när solen nått balkonen tänkte jag, sen blire mysig kväll med tacos och lite chips och film efter =)

• MissHellen

Angelica, O va härligt

Jag skickade nyss i väg min sambo ja haha, vi ska ha tjejfest här idag/kväll/natt. Så han fick inte vara hemma Vi är ett par tjejer som ska grilla, snacka en massa skit, drick gott o sedan får vi se var vi hamnar

• AngelicaJ

Låter kul =) Ha det så trevligt!

• NanC

Tjena tjejer.. Vad har ni för er en lördags eftermiddag som denna? Hur går det för tjejerna som väntar på sitt lyckliga + ?

• JoelsFru
    Marylicious skrev 2007-05-26 19:01:04 följande:
    jag testade imorse
    hur gick det?
    Amor vincit omnia
  • MariaOMarkus

fick svagt plus men vet inte om det är positivt eller inte..så ska testa igen på tis-ons

JoelsFru skrev 2007-05-26 19:02:17 följande:
    hur gick det?
  • NanC
    Marylicious skrev 2007-05-26 19:46:09 följande:
    fick svagt plus men vet inte om det är positivt eller inte..så ska testa igen på tis-ons
    hoppas på PLUS då
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !