• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

Lovelyy - absolut de tycker jag

• MariaOMarkus

MIn familj bor där neråt.så brukar vara där rätt så ofta..ska åka ner om några veckor igen

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-24 11:59:35 följande:
    MIn familj bor där neråt.så brukar vara där rätt så ofta..ska åka ner om några veckor igen
    Då förstår jag... Hur kommer det sig att du bor i sthlm nu då?
  • MissHellen

Love, Okej Jag är 19 (87:a) o min sambo är 33 (73:a)

Mary, De låter kanoners de

Vad har alla gjort i dag då?

• AngelicaJ

Fick utslag på ÄL Mätaren nyss=)

• MissHellen

Jag har oxå jobbat, barnen har varit enormt enrgiska i dag. Så mitt huvud håller på o spricka, men lite sex kunde vi ha ändå haha (jag har ÄL i dag, tro ja eller jag måste nog ha de, om inte annat väldigt snaaart )

O, Härligt Då blir de lite bök i sänghalmen för er del oxå då haha

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-24 16:08:44 följande:
    Love, Okej Jag är 19 (87:a) o min sambo är 33 (73:a)Mary, De låter kanoners de Vad har alla gjort i dag då?
    jasså Kul!

Idag har jag suttit hemma och tråkat hela dagen. Jag skulle träffa en kompis som valde att träffa sin tjej istället *sur och besviken* Vad har du gjort själv?
    AngelicaJ skrev 2007-05-24 18:30:56 följande:
    Fick utslag på ÄL Mätaren nyss=)
    Är det så mycket på allvar nu att ni testar med ÄL test och sådär? Va kul för er!
    FL KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MissHellen

Lova, Underbart

Jasså? De var ju inte så snällt! Jag har jobbat hela dagen, barnen har varit enormt energiska. Så jag har jävulskt ont i huve, men dom är ju så underbara

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !