• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Ljungem

jag och min sambo är på försök nr 3. BIM andra veckan i juni. Min men är inte riktigt egelbunden än, så det är inte lätt. Slutade med p-piler 15/2. Jag är 19 och sambon 22

• MariaOMarkus

Måste bara fråga,skriver inte TS nånting alls här?

• Niccisen

Jag tror hon skrev nåt inlägg ganska snart att vi alla här hade hittat varandra... och vad jag förstod tyckte hon väl att vi tagit över tråden...så tror hon övergett den, men vad vet jag...

• Niccisen

Förresten. Hur ser det ut för er i sommar? Tänkte om man skulle göra slag i saken och träffas. Behöver ju inte vara nåt jätteavancerat.

• MariaOMarkus

men va tråkit..:(

alla pratar ju med alla och visst lär man känna vissa mer när man berätta lite mer om sitt liv och sådär =)

• Niccisen

Ja... Och det var ju det som var lite meningen med tråden också. Att man skulle träffa personer i samma ålder och prata med.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !