• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

jaa absolut

har nån av er testat lr när har ni BIM ?

NanC skrev 2007-05-26 20:11:05 följande:
    hoppas på PLUS då
  • MissHellen

Mary, Nej va kul

Jag har precis haft ÄL, så jag har ett tag kvar till BIM :/

• MariaOMarkus

Misshellen - jaa jag va helt säker på att de inte skulle bli plus men hoppas att de blir starkare om några dagar :) *tiden går sååå sakta*

ååh va spännande..när har du BIM ? :)

• Niccisen

BIM på onsdag

Håller tummarna Mary!

• MariaOMarkus

Niccisen - håller tummarna för dig oxå

• Niccisen

Tack men jag vågar inte riktigt hoppas. Blir så besviken varje gång jag får minus.

• MariaOMarkus

Niccisen - jaa jag förstår precis va du menar..fick minus i fredags med billiga testers stickor så jag tänkte att de inte blev nåt..men tappa inte hoppet helt..
    har du några symtom?

• Niccisen

Mary: nej jag tror nte det... lite molvärk, och humörsvängningar, är väl mensen. hade metallsmak i munnen några dagar men det har gått över...

du då?

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-05-25 21:22:56 följande:
    Fan Lovelyy åker du dit med sik och beez? Kram
    Japp och Zid också... Brukar inte använda dom namnen på dom längre... tycker det är bättre med tilltalsnamnen :-P
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-26 19:46:09 följande:
    fick svagt plus men vet inte om det är positivt eller inte..så ska testa igen på tis-ons
    Va spännande Håller tummarna för att det är ett starkt plus när du testar nästa gång. Jag borde ha BIM runt den 1 juni men jag har ju fått tabletter som skjuter upp mensen (är ni nyfikna på varför kan ni läsa på min press, orkar inte skriva) Så jag vet inte riktigt när jag kommer ha BIM andra månader och sådär... Ska äta tabletterna några månader så jag kommer ha svårt att räkna ut äl och BIM...
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !