• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

det blir en lugn helg här. var ju fest förra jobbar hela helgen med så.. men får väl se vad som händer. kanske hittar på nåt, allt är ju inte planerat

• miiillan

så!! då har jag äntligen bestämt mig för vad jag ska ha på mig!! så jobbigt när man ändrar sig hela tiden! blev mina baggiejeans, vitt linne och zip-jacka och de vita ballerina skorna. är ju trots allt fredag, då är det okey myspys kläder!! haha!! hur intressant detta var vet jag inte men men..

• Niccisen

Hej där tjejer
    Själv ska man städa hela dagen för idag kommer pojkvännen och sonen De ska vara här hela helgen.

BIM 30/5, men vart är alla pms-besvär??? *undrar*

• AngelicaJ

Fan Lovelyy åker du dit med sik och beez? Kram

• MissHellen

Go natt på er brudar!

Nu har vi äntligen blivit klar med köks bortet, precis färdigt målat. Hur fint som hällst vart de Så nu ska jag sussa o längta tills i morron Hare underbart!

• NanC

Godnatt tjejer, har haft en låååång dag idag.. Varit på Ullared hela dagen typ.. Berättar mera någon annan dag! Kram

• MissHellen

Lördag morron tjejer, så härligt med helg vad har ni för er?

• AngelicaJ

God morgon =)) Jo men kanske ska jobba, ska se chefen skulle höra av sig igen, var nämligen ngn borta idag.

• MissHellen

Angelica, Okej! Hoppas du blir lite ledig i alla fall

Vad ska ni du annars hitta på i dag då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !