• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

jaa precis,det va ju de..

Denna tråd är den som jag haft de trevligast i de andra missar en hela tiden..

• AngelicaJ

men lovelyy snackade ju om ngn FL kryssning, vad är det för ngt?

• TheLove

läs i tråden som finns i min sidfot... måste skriva in sig om tre dagar tror jag så ni får sknda er om ni ska med...

Jag skulle tycka det va jätte skoj om vi skulle kunna träffas! Men var när och hur i så fall?

FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • Pusselbiten86
    Mary

Jag testade med sonen 5 dagar innan BIM o fick väligt svagt.. kan skicka en bild på de om du vill..

Testade du med billiga tester eller något sådant?
    ♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
  • NanC

Tjejer.. Jag vill oxå ses, men dem flesta i denna tråden bor i STHLM va?

• MissHellen

Go morron brudar

Tog mej lite sovmorron i dag, har precis klivit upp Min älskade katt lät mej faktist sova för engångsskull, underbart! Vad har ni för nått på G i dag då?

Jag bor inte häller i stockholm, jag bor i Härnösand

Här de någon som är nära BIM nu eller?

• JoelsFru

Va? Ska vi ses? Hihi
    Vad har jag missat? =)
    Hur går det för plussen? Förlåt mig tjejer, jag kikar in alldeles för sällan, eller så pratar ni för mycket! Jag missar så mycket! Hehe

Amor vincit omnia
  • miiillan

morgon tjejer!! tog med lite sovmorgon!! är ledig här idag så tror det blir en lugnt dag. funderar på att gå och klippa mig men vet inte om jag orkar

händer hos er idag då?

• MissHellen

Här är de inge vidare väder, så jag ska nog ha en heeel film dag Men först blir de frukost, gröt får de bli!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !