• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

MissHellen: ska också käka gröt hade jag tänkt! och bänka mig framför extreme home makover

• miiillan

GAHHH!!! jehovas vittne kom och knackade på.. suck!! så jobbigt!! men jag fick någon liten brochyr och sen gick de efter att de tjatat npågra minuter.

misshellen: japp!! lika bra varje gång!

• MissHellen

Haha, Jag har faktist aldrig råkat ut för jehovas vittne!

Ja, de är ju de

• miiillan

MissHellen: nej, inte jag heller (förräns nu då) eller

jag närmar mig äl med stormsteg så bim är det ett tag kvar till tyvärr! tiden går väääldigt långsamt!
    själv då? närmar du dig bim?

• MissHellen

jaj, Haha ja

Okej, jag har precis haft ÄL. Så jag har ett tag kvar till BIM jag med, men jag har nog BIM den 6/6 eller 8/6 (mensen kom ju två dagar tidigare denhära månaden, så jag vet inte rikigt hur jag ska räkna nu(?) ) Men de är där om kring i alla fall

• miiillan

MissHellen: ja just det, och min kom lite sent... så jag får väl vänt några dagar längre. nä.. nu ska jag dra och kolla på ty och gänget på tv.n

hörs säkert sen

• Lill Snuttan

Hej alla! Det var ett tag sen man var inne o hälsade!
    Hur går det för alla o hur mår ni?
    Kramar

• MariaOMarkus

Pusselbiten86 - jaa skicka gärna bild :) nope jag testade med CB,de vanliga då och fick svagt +..ska testa idag igen tror jag.. men är så nervig..tänkt om de blir minus nu

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !