• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Mary, Du får ta o berätta hur de går Jag tror på ett plus ja!

Allt bra i dag?

• miiillan

Marylicious: tycker att du ska testa!!
    förstår inte hur du klarar av att hålla dig!

• MissHellen

jaj, Är de nån Jehovas vittnes dag i dag eller? haha, Dom kom o plinga på hos mej oxå nyss

• miiillan

MissHellen: haha!! grattis!! nu har de tagit din oskuld med!

snackade de länge eller?

• MissHellen

jaj, Haha

Nej, dom slängde fram en lapp o stack Han verkade väldigt stressad eller nervös! O jag hade en enortmt fin morron frilla haha, så de kanske var därför

• miiillan

MissHellen: haha!! ja, min frilla var inte heller den bästa när de ringde på..

suck!! blir så seg av att bara vara hemma. (tvättar) så lite nytta gör man iaf, så ska jag städa lite senare innan jonas kommer hem.

har du nåt "kul" för dig hemma hos dig?

• MissHellen

jaj, Jag somna med blött hår. Så håret är åt alla håll o kanter Men de kanske var tur, annars kanske jag hade fått en hel föreläsing haha

Jag tvättade i går o glömde hänga upp tvätten, så de var tur att du påminnde mej Ska göra de nu..

Nej, Jag har inget alls för mej. Jätte dåligt väder, så jag tänkte krypa ner i soffan o kika på film

Vilket försök är ni på i bäbisverkstan då?

• MissHellen

Så, nu var tvätten hängd. Nu väntar soffan o en film

• miiillan

MissHellen, blir andra. fast denna månaden ska vi ta det lite mer seriöst eller vad man säger. slutade med pillrerna och var bara glad över att få tillbaka mensen igen. men denna månaden är det full satsning på ett plus! ni då?

ja.. tv:n väntar här nu med!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !