• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-28 19:12:43 följande:
    Lovelyy, Ahaa Trivs du bra då? Hur länge har du kvar eller du kanske tillomed tar studenten nu i sommar?
    Jag trivs inge vidare faktiskt... första två åren gick bra men nu sissta funkar inte alls. Har inga vänner i klassen och det är hur mycket plugg som helst.. fick ett arbete i torsdags kväll (läraren ringde av nån lustig anledning) och arbetet ska vara klart imorgon... är alltid så med den läraren, henne har jag i nästan alla ämnen med...

Jag tar STUDENTEN i sommar YAAAY!
    skönt att slippa allt plugg ett tag!
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MissHellen

Mary, Japp de hoppas jag med

Lyck till mej killen o pyret i magen Du hänger väl kvar ändå? Så du inte lämnar oss

A flikka, Heej

• MissHellen

Lovelly, Oj de lät inge vidare :/ Jobbigt! Men tur att du tar studenten nu då När där dagen med stort D då? Vad ska du hitta på efter då?

A flikka, Om de är en trevlig tråd? Oja, Självklart

• MissHellen

Mary, Jag vill oxå veta hur du berätta?

• TheLove
    A flikka skrev 2007-05-28 19:16:59 följande:
    är det en trevlig tråd det här?
    Nej det här är en hämsk tråd där alla är jätte elaka mot alla och vi släpper absolut inte in nya här! Usch vad vi kommer mobba dig! 

Det här är en helt underbar tråd och jag älskar alla här! Så himla härliga... jag är helt ny här också och jag brukar ofta känna när man kommer till nya trådar att man inte är välkommen men här öppnade dom upp sina armar och välkomnade mig! Hoppas du kommer trivas bland oss Välkommen!
  • MariaOMarkus

Får jag så hänger jag gärna kvar men det är ju upp till er va ni tycker..alla är ju så trevlig här så vill ju inte lämna

MIsshellen menar du hur jag berättade för killen ?

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-28 19:19:10 följande:
    Lovelly, Oj de lät inge vidare :/ Jobbigt! Men tur att du tar studenten nu då När där dagen med stort D då? Vad ska du hitta på efter då?A flikka, Om de är en trevlig tråd? Oja, Självklart
    Tar studenten den 15:e juni och efter det så... jag söker massa jobb nu och så har jag ett extra jobb med frukostservering så jag kommer nog klara mig... Vad gör du då?
  • MissHellen

Mary, Men självklart SKA du vara kvar! Du måste

Ja, Fast han kanske var med när du testa?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !