MissHellen skrev 2007-05-28 18:23:04 följande:
Jag behövde inte skriva ja hahaallt bra i dag, Lovelyy?
nej jag såg ju att du skrivit vart du va ifrån så jag tänkte att jag kunde ju skriva ner det när jag ändå visste...
Det är jätte bra med mig idag, förutom att skåpet i skolan inte går att öppna så jag varit irriterad halva dagen plus att jag sitter och pluggar nu, har precis blivit klart med ett arbete, har ett till att göra plus att jag ska plugga till ett prov.. hur är det med dig idag?
Marylicious skrev 2007-05-28 14:58:19 följande:
Joo jag testade igen,svagt plus fortfarande..jag tror jag måste räknat fel på mensen lr nåt..iaf om jag följer en sida på nätet så är BIM senast på Onsdag och då måste jag testat svagt plus på BIM-5 och idag BIM-3..fattar noll :-0
Ett plus är alltid ett plus, så jag tror nog att du är gravid.. om det är så att du testat plus på BIM-5 är du ju antagligen en höghormonare, så det går faktiskt att testa plus så tidigt!
JoelsFru skrev 2007-05-28 18:38:38 följande:
Hörrni, vi pratade ju om rosenrot förut. Var en tjej på min bim-lista som blev gravid på det iaf... Så thank you google for giving me this:
www.sundatips.se/home/content.asp3500mg/piller. Gratis. Hehehe här ska knapras Jag bor i Västerås gott folk
Ska kika på länken du lagt där