• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Mary, Nej va kul Oj så glad jag blir! Var nästan lite rädd där ett tag att han inte skulle bli de (efter hans predikan, som du sa) Underbart härligt Ojojoj!!!

• MariaOMarkus

Misshellen ja visstr blir man gld då man hör nåt sånt blev ju lite skraj efter första testet då de blev svagt plus de oxå. Trodde lätt han skulle sticka lr nåt men icke
    usch..nageltrång har jag oxå haft från och till hoppas de går bra för dig

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-28 18:55:17 följande:
    Lovelly, Okej de lät inte allt för intressant! Vad går du för nått då?Jag har nageltrång (har haft de i över 3år o inget har lyckats!), var där för lite mindre än en månad sedan men jag måste ta andra sidan oxå, +den andra stortån oxå! Hatar spruter o sist blödde jag som en gris i två dagar o kunde knappt gå.. Så de är inget jag längtar efter :/ Ja, min mormor är för underbar hon, hon skulle till o med ta ledigt hela dagen så hon kunde stanna är ett tag
    Aj det låter inte så skönt! Jag pluggar hotell och restaurang inriktning hotell..
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-28 18:50:16 följande:
    Lovelyy - jaa dom säger ju att + alltid är ett +..är väl svårare att få in denna gång hihi
    Jag såg inte att du hade skrivit klart du är gravid! GRATTIS! jag brukar bli jätte sur när folk blir gravida, men inte nu... undra varför *fundera*
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MissHellen

Mary, Ja man blir ju de Hur kul som hällst! Skönt att han oxå blev glad åt pluset!

Ja, Nageltrång har jag bara onda minnen av. Har knappt kunna haft på mej vanliga skor utan gått i toffler, sommar som vinter! Inte allt för skönt, så de känns bra att de börjar händra nått i alla fall. De ska bli så underbart när de är klart..

• MariaOMarkus

Misshellen - jaa kan tänka mig de,hopaps du slipper nageltrånget efter denna gång nu då,det är ju himla jobbit å ha de.. jaa de känns skönt att han blev de

A flikka hejsan

• MissHellen

Lovelyy, Ahaa Trivs du bra då? Hur länge har du kvar eller du kanske tillomed tar studenten nu i sommar?

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-05-28 19:10:59 följande:
    Jag såg inte att du hade skrivit klart du är gravid! GRATTIS! jag brukar bli jätte sur när folk blir gravida, men inte nu... undra varför *fundera*
    tackar jaa undra varför :)
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !