• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

jaj, Precis samma här. fast jag har inte käkat P-piller (tål dom inte)! Vi bestämmde oss för att skaffa barn förra månaden, men de blev som de blev, inte som planerat alls haha, Men denähar månaden har vi kört varannan dag o tagit de mer på "allvar"

• MariaOMarkus

Joo jag testade igen,svagt plus fortfarande..jag tror jag måste räknat fel på mensen lr nåt..iaf om jag följer en sida på nätet så är BIM senast på Onsdag och då måste jag testat svagt plus på BIM-5 och idag BIM-3..fattar noll :-0

• 1984

Hej, jag tycker vi kan ta och ses på en fika.... jag föreslår i Sthlm nån gång i sommar =)

Jag kan ses typ någon gång den 30 juni -6 juli, vilken tid som helst =)

Nån fler som har förslag?

• 1984

Marylicious, ja de lite olika från sida till sida... men man ska inte stirra sig blind på datumen... man får ta dem med en nypa salt, det är inte förrän hos barnmorskan man vet hur gammal fostret är =)

• MariaOMarkus

1984 - jaa de har du helt rätt i..men man vill ju ändå ha ett starkare plus så man är säker och så blire ju så dyrt när man ska köpa tester och sånt..funderar på att köpa cb digital då man kan ju inte bli osöker iaf..men dyrt de med :(

jaa jag håller med om att vi ska ta en fika..

• 1984

Nu ska jag till apoteket och hämta ut pergotime min fjärde kur =/
    Hörs ikväll tjejer =)

*kram*

• 1984

Marylicious- jo testen är juh så dyra, man borde kunna skaffa sig ett rabatt kort där...
    Och presentkort =)

• MariaOMarkus

1984 - jaa de låter som en bra ide som dom borde inskaffa hihi

• TheLove

Jag tycker med vi ska ses... kan inte alla skriva ner vart vi kommer ifrån och se vad som blir det bästa stället att ses på (där flest bor tex?)

Lovelyy Linköping
    AngelicaJ Linköping
    MissHellen Härnösand

FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !