• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

idag fyller jag ååååååååååår..happy birthday 2 me

• MariaOMarkus

Lovelyy - jaa jag börjar se lite gråa hårstrå ..hehe *skojja*
    som en sa till mig på msn " Hur känns de och vara 1 år närmare 30* vadå ge mig ångest hahah

• AngelicaJ

Lovelyy : men din hund har väl varit ute med shiela? eller?

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-06-02 19:53:37 följande:
    Lovelyy : men din hund har väl varit ute med shiela? eller?
    Oj va vi är OT nu.. jo men Shiela va ju bara valp då.. .men vi får hoppas att det går. Det va synd att du inte kom till lambohov ikväll Det va jätte skoj! puss och kram och godnatt!
    Marylicious skrev 2007-06-02 17:56:59 följande:
    Lovelyy - jaa jag börjar se lite gråa hårstrå ..hehe *skojja*som en sa till mig på msn " Hur känns de och vara 1 år närmare 30* vadå ge mig ångest hahah
    Jodå. När jag fyllde 18 sa någon till mig: "om 12 år är du 30!" jag fick panik... nu är det BARA 11 år kvar tills jag fyller 30 (fyller 14:e juni)
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • miiillan

tjo!! kom precis hem från krogen och datan är på.. massa suck!! den ska ju stängas aaaav!! är för gammal att gå på trädgårn iaf. var sista gången jag var där nu. har dock inte varit där på evigheter heller men.

hoppas jag lyckades att skriva rätt, har typ raderat och skrivit om varannat ord! *hihi*

natt och hej! för övrigt väntar jag på äl, rädd för att "skiten" inte kommer denna månaden. men man kan ju alltid hoppas. suck, massa hoppandes och väntan när man vill ha bebbe.

• TheLove
    jaj86 skrev 2007-06-03 02:13:52 följande:
    tjo!! kom precis hem från krogen och datan är på.. massa suck!! den ska ju stängas aaaav!! är för gammal att gå på trädgårn iaf. var sista gången jag var där nu. har dock inte varit där på evigheter heller men. hoppas jag lyckades att skriva rätt, har typ raderat och skrivit om varannat ord! *hihi* natt och hej! för övrigt väntar jag på äl, rädd för att "skiten" inte kommer denna månaden. men man kan ju alltid hoppas. suck, massa hoppandes och väntan när man vill ha bebbe.
    Haha ibland måste man få festa Jag va på fest igår, gick hem vid 12 då jag skulle upp nu (05:30) för att jobba om en timme... *gäsp* Har vaknat ungefär en gång i timmen.

Hoppas det blir en liten bebbe nu när du har ÄL, själv så får man ju vänta till nästa månad...

Du lär väl sova tills jag har slutat jobba *tihi* sov gott med dig!
  • AngelicaJ

Lovelyy, det hade varit jätte roligt att komma dit men jag hade lovat kalle att vi skulle mysa och se matchen tillsammans. Så nästa gång får du ringa lite tidigare :P

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-06-03 10:12:09 följande:
    Lovelyy, det hade varit jätte roligt att komma dit men jag hade lovat kalle att vi skulle mysa och se matchen tillsammans. Så nästa gång får du ringa lite tidigare :P
    Japp det ska jag allt göra! Jag skulle ju inte festa igår igentligen men jag va där i förrgår och drack lite vin, hade kvar av det så det blev 2 glas vin igår med... Så jag satt och mysdrack och var "bartender" till dom andra... (Dom tyckte om min Sanfransisco)
  • AngelicaJ

Hehe =) Låter mysigt! Nästa gång hänger jag på.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !