• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Go morron tjejer

NanC, Ja då hoppas jag att du är bättre då! Lycka till med allt festande Har en full vecka jag oxå, men jag har bara jobb fanför mej haha

Mary, Varsågod Fick du nåe fint då?

Jag har oxå BIM denna vecka, antingen har jag de i morron (den 6:e) eller på Torsdag (den 8:de)
    Jag vet ju inte riktigt Men den hära veckan har jag de i alla fall.. Men har inte mensen kommit på Fredag ska jag nog ta ett test (första gången dessutom ) Ska ju på stort grillparty på Lördag, så jag vill ju veta tills dess!
    Nej, nu har inte jag tid med dehära längre Ska klä på mej o kila på jobbet om en liten stund!

Ha en underbar dag i solen nu tjejer (men ta de lugnt, brännde mej som satan i går ja o jag brukar aldig bränna mej ajajaj!)

• TheLove

Jag mår så dåligt hela tiden. Jag vet inte vad det beror på... Jag tror inte att jag är gravid (men hoppas ju på det) Har fått veta att i v.4 om man gör vul så kan man endast se att slemhimman är tjockare än normalt. Det var min också *-) Så det gör mig förvirrad, jag som ställt in mig på att det inte blir nått denna månad...

Jag mår illa, men kan inte spy. Jag är gnällig och jätte chinkig. Jag har humörsvängningar, jag har mensvärk som kommer i vågor. Ena stunden känns inget, andra kan jag knappt sitta upp och jag har mysko flytningar. Jätte sega typ som ÄL flytningar fast värre... Ja, listan kan göras längre men just nu kommer jag inte på mer... Jag tror dock att allt detta lika gärna kan bero på att jag käkar dom där tabletterna...

Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MariaOMarkus

MissH - jodå fick massa grejjer av familjen sist jag va hemma,hushålls grejjer,som glas å sånt :) så nu ör det bara en nt lägenhet som fattas..ligger nr 3 på en lägenhet i Högdalen å hoppas på att jag får den..vill börja inreda o sånt nu

• MissHellen

Lovelyy, Låter jobbigt :/

Mary, Va kul! Underbart med nåe nytt, älskar o flytta

Vad har alla haft för sej i dag då?

• MariaOMarkus

Jag har precis klätt på min sommar kläderna för att gå ut i solen..sen ska jag köpa sandaler..fick skatteåterbäringen idag

• MissHellen

Mary, Va mysigt

Har varit ute heeeeeeela dagen, har brännt mej ännu mera nu! O oj så ont jag har nu :/ Somnade till ett tag i sängen, var trött som satan efter en hel dag ute med alla barnen Men jag ska inte klaga på värmen, jag älskar den!!! Men inte solbrännan Som jag inte är van vid att ha.. Hua! (tycker lite synd om mej sjäkv )

Men nu ska jag o min sambo ut o grilla! Vi ska fira, han klarade ju lastbilskorts srkivingen Underbart! Så nu ska vi äta gott o mysa järnet!

Bay the way, På Torsdag ska jag köpa ett grav.test om inte mensen kommit (vilket jag hoppas att den INTE gör)

• MariaOMarkus

MissH -woohooo va spännnade hoppas du får ett stort fint +..
    jaa va skötn väder de va ute idag,måste ju varit lätt över 21 grader hehe ..köpte sandaler och så skönt de va men som anligt måste man gå in dom men de ska nog gå hehe..

ååh mysit att grilla och sådär med sambon jag blir sambo med min kille om 3veckor ungefär..ska bli mysit..
    usch jag e så trött hela tiden undrar om man har brist på nåt?hmm

• MariaOMarkus

MissH -woohooo va spännnade hoppas du får ett stort fint +..
    jaa va skötn väder de va ute idag,måste ju varit lätt över 21 grader hehe ..köpte sandaler och så skönt de va men som anligt måste man gå in dom men de ska nog gå hehe..

ååh mysit att grilla och sådär med sambon jag blir sambo med min kille om 3veckor ungefär..ska bli mysit..
    usch jag e så trött hela tiden undrar om man har brist på nåt?hmm

• NanC
    MissHellen skrev 2007-06-05 06:46:31 följande:
    Go morron tjejer NanC, Ja då hoppas jag att du är bättre då! Lycka till med allt festande Har en full vecka jag oxå, men jag har bara jobb fanför mej hahaMary, Varsågod Fick du nåe fint då?Jag har oxå BIM denna vecka, antingen har jag de i morron (den 6:e) eller på Torsdag (den 8:de)Jag vet ju inte riktigt Men den hära veckan har jag de i alla fall.. Men har inte mensen kommit på Fredag ska jag nog ta ett test (första gången dessutom ) Ska ju på stort grillparty på Lördag, så jag vill ju veta tills dess!Nej, nu har inte jag tid med dehära längre Ska klä på mej o kila på jobbet om en liten stund!Ha en underbar dag i solen nu tjejer (men ta de lugnt, brännde mej som satan i går ja o jag brukar aldig bränna mej ajajaj!)
    Imon åker man till Uddevalla, och kommer inte hem förrens på onsdag , ser framemot det, trots att jag är snorig som fan!!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !