• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Go morron tjejer allt bra?

Mary, Ja de är jätte spännande Läääängtar så tills på Fredag! Men jobbar took länge då, så jag kanske fåt testa på Lördag, vi får se

Ja, Vi skulle ju grilla. Men min sambo var tvungen o åk aut på jobb, som vanligt! Så vi ska ta grillingen i dag i stället, båda är ju lediga hela dagen så nu ska bara mysa i dag si stället eller efter att han har vare o jobbat, haha
    Va härligt o bli sambos, de är ju för underbart o dela livet med någon
    Men du kanske bara har en "sån" period, jag brukar vara så.. Ibland är jag så trött så jag inte orlar med nått! Men du kanske har brist på nått, nån vitamin du saknar kanske? Hoppas att de blir bättre i alla fall

NanC, O va härligt! Vad ska du hitta på där då?

• MariaOMarkus

God morgon på er =) uscha har vänt så på dygnet :S

• MissHellen

Mary, God morgon? Nej, de är ju mitt i dan haha

Vad har du för dej då?

• MariaOMarkus

MissH jaa precis,man förlorar ju så mkt av dagen hehe..
    idag får vi se va som händer..va resturangernas dag här i sthlm så en kompis ville jag sjulle med..sj då?

• MissHellen

Mary, Ja tänkt vad du missar i livet

Nja, Jag sitter o väntar på att min sambo ska komma hem från jobbet o umgås med mej i stället haha! Men ska snart ta mej en dusch i väntan på han.. Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda(?)

• MariaOMarkus

MissH - hahah ge mig in skuldkänslor nu hah :P

jaa hoppas ni får trevlig ikväll då ni skulle grilla själv tror jag killen kommer hit snart,vi ska ut i solen och ta en glass

• MissHellen

Mary, Nej jag ska inte de

O va härligt. De gjode vi i går, undebart gott med glass Älskar de.. Har ni fin väder oxå?

• MariaOMarkus

MissH haha va bra jaa här är de fint oxå..man blir så glad när mn vaknar till sol

• MissHellen

Mary, Ja de är för underbart Men jag har brännt mej som aldrig förr, så jag har faktist hållt mej inne i dag, än så länge i alla fall Ska nog snart kila ut en stund jag oxå!

• MariaOMarkus

MissH aj aj för å bränna sig..viskar *smörj in dig ordentligt* jag har inte de problemet jag är brun året om jag

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !