• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • NanC

kikar in en snabbis tjejer...
    ligger hemma och är snorig och har världens hosta och huvudvärk..
    har jobbat för mkt och sovit för lite, och det gör ju inte saken bättre att jag har gått och blivit sjuk oxå
    men hoppas ni andra mår toppen bra!

Ville bara kika in, kram på er!

• MissHellen

Haha, Jag sover ofta hos mammsen när pappa är o jobbar Har alltid varit lite mammig av mej

Mary, Jag som skulle gratta dej i går! Hmm, osså glömde jag de. Hua! Men jag får gratta nu i stället: Grttis (bättre sent än aldrig, sägs de i alla fall ) Var de en trevlig dag?

NanC, Hoppas du kryar på dej snart!

Ska snart gå o lägga mej, men var tvungen o kiak in här en snabbis först så klart Har inte hunnit de alls i dag, de har ju vrit heeeelt underbart väder, inte ett måln o flera grade över 20 tro ja! Ojojoj Jag har solat heela dagen med mamma o lillebror, badat (premiärdoppet) med vovven o käka mjukglass, en het kanon dag med familjen (en del av den i alla fall )
    Nej, nu ska jag krypa ner i sängen, brevid min mamma haha! Sussa sött o sov gott!

• NanC

MissHellen: Tack så mkt ska försöka.. Jag måste bli frisk, för denna veckan som kommer nu, är det full rulle vettu.. Studentfirande(vänner som tar studenten), festandes, uppvaktning och dop, och även jobb.. mkt som sker på kort tid!!

• miiillan

god morgon tjejer!! någon som närmar sig bim eller? själv har jag nog äl imorgon eller nåt, har räknat fel på dagarna emellan mensen innan. (började ju sist månad så har väl inte riktigt koll på allt) haha!! men vi sexar på så får vi väl se.. känns som massa blir gravida iaf! igår fick jag reda på att min bästa kompis från "förr" är gravid!! så roligt!! men usch så avis man är!!

ha en bra dag alla!!

• AngelicaJ

God morgon, jo jag har BIM nu i veckan :P Inte helt hundra på vilken dag.

Allt bra med alla?

• miiillan

AngelicaJ, vad roligt!! håller tummarna här! känner du av några symtom?

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-06-04 10:22:30 följande:
    God morgon, jo jag har BIM nu i veckan :P Inte helt hundra på vilken dag. Allt bra med alla?
    Nej du Ankan! Du får vänta en månad med att bli gravid... jag är det ju inte nu iaf (tror jag)
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MariaOMarkus

MissH -tackar tackar jodå dagen å kvällen va riktigt trevligt måste jag säga =)

• AngelicaJ

nej, känner inte va något =/
    Så du kan nog vara lugn lynn... =P
    Vad ska ni göra idag då?
    Kram

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-06-04 15:08:33 följande:
    nej, känner inte va något =/ Så du kan nog vara lugn lynn... =P Vad ska ni göra idag då? Kram
    Nu känner jag mig lugn :-P
    Idag ska jag nog till Lambohov och pojkarna ett tag... nån gång efter fem.. vad ska du själv pyssla med? Jag har varit på Ikano-huset med mamma. Hon köpte en födelsedags present till mig (minst en, jag sprang in på ikea och kollade på bebis grejer under tiden)
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !