• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Kazamm

Jag är gärna med på denna tråden! Längtar sjukt efter barn och det gör nog fästmannen med, fast han har lättare att behärska sig eftersom det inte är hans biologiska klocka som tickar vrålhögt Uteslutet med barn än tyvärr, det prakiska runt omkring tar sån tid

• Lojsan83

Himlavalv: Gratulerar hoppas allt går bra för dig!!!! Lycka till *ler

• Kazamm

Himlavalv: Grattis! Jag är också 18

• Lojsan83

Marylicious: Åh då måste vi höras här imorgon o se vad det blir...ja jag tror också att jag får ett minus men jag har ju inte fått nån mens än så hoppet är ju inte ute än...hehe...

• mammaNena

jag e oxå med. e 24 (snart) och har en plutt på 1½ år (mia) men vill ha en till. testade - igår, men men va väll inte helt oväntat...

• Lojsan83

GoodWitchOfTheNorth: Ja det sa min sambo med till i februari då han ringde mig o sa att han hade tänkt o att han ville att jag skulle sluta med mina piller för han ville att vi skulle skaffa en liten...snacka om att jag blev hur glad som helst och överraskad oxå!!! Vi får hoppas att din sambo också tänker lite extra på det o att han snart ändrar sig hihi=)

• GoodWitchOfTheNorth

Himlavalv: Grattis! Vet ni vad det blir för sort..?

• MariaOMarkus

Lojsan83 - jaa de får vi göra..vi får hålla tummarna för varann

• Lojsan83

Helena83: Ok har ni försökt länge med bebis nummer 2?? jag kommer nog med testa minus imorgon kan inte ha sån tur att jag blir gravid på första försöket!!!

• Lojsan83

Marylicious: Ja jag håller alla tummar o tår jag har för dig o mig nu!!! Är det ert första försök?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !