• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Erese

Jag är 24år snart 25 år den 10 juli. Är väll mer i mellan ålder. Men i Stockhol räknas jag nog som ung. I sthlm innerstan ligger snittet på först föderskor på 35år (tror jag att det var) och i en viss del av innerstan ligger snittet på 45år för först föderskor. Jag bor i en när förort till stockholm och jag räknas nog som relativt ung. Antar jag!

HAr 16 dagar kvar tills p-piller stopp

• Lojsan83

ComsyS: Jag fyller 24 den 4:e juni =)

• mammaNena

jag plussade inte. jag hade mens 1 ggr om året, i oktober, och detta va i mars hon blev till. jag mådde allmänt pyton, hade grymt ont i magen och trodde jag skulle kräkas hela tiden. Så jag åkte till vårdcentralen för att kolla varför jag hade så ont i magen. då det konstaterades att jag va gravid. den helt okännsliga läkaren tittar på mig och säger. iom att du har så ont i magen e det utomkvedes, så vi får ta bort det, jag beställer en tid på kk nu på det samma så ni kan gå dit. där konstaterades det att jag va gravid, den fanns där den skulle och jag va i v 8

• MariaOMarkus

Lojsan83- nej nej..alla har ju inte symptom..jag kände mig bara allmänt konstig innan jag plussade,visste att nåt va fel ,sen kanske efter vecka 6 så kom alla andrea symptom som ökad aptit och större bröst..
    I februari..men de slutade som de gjorde så..

• GoodWitchOfTheNorth

Lojsan83: Då finns det hopp för mig med då :)
    Hans syrra ska ha barn om en månad ungefär, hoppas han mjuknar lite då hihi

• Lojsan83

Marylicious: Ok ja jag känner mig konstig i kroppen men det kan lika gärna bero på att jag tänker på det så mycket...ok beklagar...hoppas verkligen att det går bra denna gången!!!!
    Tror du att du kan förklara på vilket sätt du kände dig konstig?? (fattar om det inte går o förklara) =)

• Lojsan83

GoodWitchOfTheNorth: Klart att det finns hopp=) Det är bra att ha någon i närheten med barn för att killarna ska se att det inte är så farligt o att andra killar faktiskt klarar av det=) Det va nog lite så min kille ändrade sig, en kompis till mig som e ett år yngre än mig blev gravid o ska ha om nån vecka bara...kan ha påvekat lite=)

• MariaOMarkus

Lojsan83 jag kan försöka men om du förstår är ju annat :) innan jag får mens så brukar jag alltid ha mensvärk,mkt sådan. men denna gång så va mensvärken mildare. Sen så på nåt sätt så kände jag att nåt höll på att hända med min kropp. (lite svårare och förklara) men jag trodde ändå att mensen skulle komma för de kändes så hela tiden. men jag tänkte att jag testa idag (en torsdag) för att se om de blir plus,icke sa nicke de blev ett minus men jag kände ändå att de va nåt där inne. Så jag vänta till efter helgen..jobbig väntan men va hos föräldrarna och där så är apoteket stängt söndagar och öppet halva lördagen. så på månsagen köpte jag ett test och testade mig då blev de ett plus inom nån minut..kändes inte sant så testade 2 dar efter och de va fortfarande ett plus.. oj detta blev långt..men jag gick på känslan och de kommer jag nog göra denna gång med =)

• ComsyS

Marylicious: Hur gammal är du då??:P

• GoodWitchOfTheNorth

Lojsan83: Jag hoppas på det :)

Nej, nu ska jag gå o möta sambon som jobbat sent
    GoNatt på er!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !