• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

visst kan man ha tur och bli gravid på första försöket..jag blev de men tror inte de blir samma nu dock..

• mammaNena

lojsan83: Nja vi har försökt sen i sommras. så länge å länge. för att få till Mia krävdes det 4 år :P

• Lojsan83

Marylicious: Har du några särskilda symtom?

• ComsyS

här är en till. Fyller 21 i början på juni:D På BIM + 7 gjort två grav test båda minus. Men jag längtar så otroligt mycket.

• Lojsan83

Helelna83: Ok fyra år det var länge det...men det gick tillslut iaf!!=)Hur kände du dig innan nu plusade?

• MariaOMarkus

Lojsan83- nej inte direkt sådär..lite mensvärk från och till, lite yr och även illamående på kvällar..hade inga symotom första gången heller..

du då?

• MariaOMarkus

ComsyS - vilket datum i Juni fyller du ?

• ComsyS

Marylicious: hehe den 2 du då??

• Lojsan83

Marylicious: Nja jag har lite mensvärk till och från...stickningar i magen men annars inget...det behöver inte betyda att man inte är gravid bara för att man inte har några symtom då alltså...? När testade du +?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !