• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

Jag jobbar 11-17, men är så irriterad för jag hittar inte mina nycklar och jag orkar inte gå till jobbet.
    Jag sa att de skulle bli mormor /morfar /moster :P

en del testar ju + senare ju, så du kanske är en av dom =)Vi får hoppas på det. vet inte var maja håller hus riktigt, hon skulle väl skjuta på planeringen för att hinna skriva klart c-uppsatsen.

• MissHellen

Angelica, Okej Hoppas att du hittar dom då!

Sa du de bara rakt ut eller? Jag vill oxå berätta för min familj, men om de där jävla plusset ville dyaka ypp nångång vere de bättre haha

Ja, Man kan ju alltid hoppas. Fast vill ju inte hoppas för mycket! Men jag skulle ju ändå haft mens för antingen 6 eller 4 dagar sedan(?) Men de är dedära minuste som gör att allt är så knasigt..

När har du BF då?

• AngelicaJ

Jo men surt att behöva pejja buss när det tar 5 min att cykla och det är mycket skönare. Men men får väl gå idag :P

BF 14/2-08 -Alla hjärtans dag =)

Men testa igen då? Kan ju vara så att du e gravid fast det inte syntes på testet så tidigt.

• MissHellen

Ja, de klart haha! Men en promenad är inte helt fel de häller..

Ojdå, Ett hjärtebarn Härligt! Har du ringt BM eller?

Nja, Jag tänkte testa senare i veckan om inte mensen kommit! På Fredag eller Lördag kanske? Om jag vågar Vill inte ha ett minus igen, hela dagen var förstörd då.. Så jag tar hällre mensen än ett minus!
    O jag testade ju i Lördags, de är ju inte jätte tidigt, de är ju efter BIM i alla fall! Hmm..

• MissHellen

Vad har ni för er såhär på eftermiddagen tjejer?

• AngelicaJ

Hej hej!
    Nu är jag hemma från jobbet, usch fy fan för att jobba! Ska iväg och titta lite på fotboll sen, det ska bli kul i det fina vädret =)

• MissHellen

Angelica, Okej! Härligt, älskar fotboll ja

• AngelicaJ

jag med :P Har spelat sen jag var 7år, men uppehåll nu för bebben.

• MissHellen

Okej Jag har oxå spelat länge, men min fötter tillät mej ingemera :/ Synd, älskar verlgigen sporten

• AngelicaJ

Vad tråkigt. Jag råkade ut för en knäskada, slet av korsbandet och var borta ett bra tag. Och nu är det uppehåll igen pga bebben =)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !