• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

Jag är kvar och läser allt, men hittar inte något bra att tillägga :P

• MissHellen

Angelica, haha Hur är de med dej då?

• I Love You Three

Hej all ni som gratulerade för en månad sen

Jag fick en liten son 4 dagar innan BF Förlossningen var riktigt jobbig men nu mår vi bra båda två
    Jag e ensamstående men det funkar fantastiskt bra, har ju en ny partner som hjälper till lite då o då

Sonen MIlian är nu 1 månad och 2 dagar gammal

hur går det för er här inne då?

• AngelicaJ
    MissHellen skrev 2007-06-11 22:58:45 följande:
    Angelica, haha Hur är de med dej då?
    Det är bara bra med mig, sitter och pluggar lite smått men har insett att jag är för trött och ska nog sova istället.
    Hur är det själv?
  • AngelicaJ

himlavalv : Fått mitt plus =) BF 14:e feb, alla hjärtans dag =)

• Niccisen
    MissHellen skrev 2007-06-11 22:41:01 följande:
    Niccisen, Ja men de känns inte som så! Jag testade ju ändå minus :/ Jobbigt.. men har fortfarade lite flytningar? Hmm.. Fattar ingenting!Nja, Jag vet inte riktigt ja. Men den dagen ett plus dyker upp för min del, stannar jag gärna kvar Hur gick de i Härnösand då? Okej, men hoppas att de tar sej dårå Jaj, Jasså? :/ Men du kanske bara inte kännde av ÄL? Man vet aldrig Hoppas på de bästa!
    Låter lite skumt, men det visar sig Håller tummarna iaf.

Jodå det gick väl bra, klarade en tenta och fixade ett seminarium, så 2 saker mindre att komplettera i efterhand. har suttit och pluggat nu, men måste sova. jobbar imorrn...

Jag hoppas att ÄL kommer, är ju 2 dar kvar men men, det visar sig.
  • TheLove

Jag borde nog ha äl runt fredag/lördag någon gång... jag har inte räknat ut det utan ska sätte mig ett slag och fundera sen... Ska iväg på skolresa idag och kommer hem imorgon... ska bli lite kul

Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MissHellen

Go morron bruttor allt bra i dag?

Himlavalv, Grattis till Millian Går allt bra?

Angelica, Okej! Hur går de med pluggandet då?
    Med mej är de väl sådär, mensen har fortfarande inte kommit o känns inte som att den behagar o komma häller? Hmm.. Blir tookig snart! Den kan väl komma så man får börja om i alla fall..
    Har ni berättat för nån/några eller?

Niccisen, Ja jag hoppas att mensen kommr i dag om den ska komma!
    Härligt när man blir klar med saker så man slipper tänka på dom Är de mycket nu?
    Okej, men då håller vi tummarna för att ÄL kommer snart då

Nej, Nu ska jag äta lite frukost. Ska äta hårdbrömacka med kaviar, mums Sedan ska jag lyssna på hög musik o bara vara..

• AngelicaJ

God morgon =)
    Allt är bara bra, vill inte jobba dock :P Hur är det själv?

MissH: Det går sådär med pluggandet. Mamma hjälper mig otroligt mycket. behöver få in ett arbete så har jag de poäng jag behöver för att få studiemedel. Så det är skönt. Sen är det bara att råplugga till sommaren. Sen till hösten ska jag bli bättre på att ta uppgifterna när dom kommer.
    Jo jag har berättat för familjen, dom blev jätte glada =)

Trist att inte mensen kommit än så du kan köra på igen, det var väl lika dant för maja tror jag. Konstigt det där.

• MissHellen

Angelica, Låter kanoners de Hur länge ska du jobba då?

Ja, Mammaor kan vara bra att ha ibland haha! Jag är oxå dålig på o ta tag i sakerna påengång, skjuter gärna upp dom till sista sekund..

Jasså? Vad sa du då? Va kul!

Ja, De känns jätte konstigt. Jag brukar känna av mensen ett par dagar före o de har jag inte gjort! Testade ju ändå minus i Lördags, så vad är chanserna på att jag får ett plus nu? Dom känns vääääldigt små i alla fall..
    Men hur är de med Maja då? Vart har hon tagit vägen?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !